En dag på mässa...

Idag spenderade jag dagen på Örebro Universitet. Vi hade med vårat UF (Ung Företagande) Företag på Örebros UF-mässa. Det var rätt jobbigt att vara där.
Men kul.
Jag var all dressed up med en nice skjorta med ett par ljusblåa jeans till...
Efter en dag av pratande, ståeende och gåeende är jag slut. Helt slut.
Vi hade en monter där vi presenterade vårt företag för besökare. Det gick väldigt bra och jag tyckte vi klarade oss bra.
På eftermiddagen var det prisutdelning (mellan klockan 16:00 och 17:00). Vi kom tvåa. I kategorin "Bästa tjänst". Det var riktigt nice och samtliga i vårt företag blev aningens suprised.
Vi vann 1000 kronor. Detta täckte de utgifterna vi hade haft (Även skulderna vi hade... men det ska vi inte prata om...)
En bra dag helt enkelt. Bra men slitsam.

/7Fredrik

Kommentarer
Postat av: N

de lät trevligt :)
men i örebro ? :P
långt här ifrån!

Ha det!

Postat av: v

Ah najs.. Oh stort grattis en andra plats i bästa tjänst låter grymt!
well allt cool lungt annars?

2006-03-02 @ 20:58:37
URL: http://adnav.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback