En "To-do-list" för mitt liv

  • Skaffa mig en utbildning. (Det är superviktigt. Vill gärna göra det i USA och Sverige)
  • Leva och arbeta i USA. (Ja tack! Vilken freaking awsome upplevelse!)
  • Besöka England, Australien, Nya Zeeland, Australien, Frankrike, Canada, Sydafrika, Egypten, Thailand och Japan. (Jag älskar att resa...)
  • Skriva minst en bok. (Skulle vara kul)
  • Få minst en bok publicerad. (Ja, det får man ju ha som mål)
  • Intervjuva Bruce Springsteen. (Åhh... A dream come true)
  • Hoppa Bungy-jump. (Läskigt värre, men säker kul som fan)
  • Hoppa fallskärm. (Även detta läskigt värre... men säkerligen kul som fan det också...)
  • Lära mig flyga (Skulle vara kul... Alltså ett flygplan... No Superman-fantasies here!)
  • Ha haft en månadsinkomst på minst 45 000 i månaden någon gång under mitt liv. (Jaha? Varför just 45 000?!)
  • Starta ett eget företag inom mediabranchen. (Detta kommer vara något av det jobbigaste jag kommer ha upplevt i mitt liv. Men det skulle vara värt det...)
  • Träffa någon person att dela mitt liv med (Det är självklart...)
Detta är ett axplock av alla de sakerna jag vill göra... Dom presenteras in no specific order. Listan kanske fylls på efterhand...

//Fredrik


Kommentarer
Postat av: J - the best.

Det är bra fredde! (: jag tror på dig, ses i amerika!

Postat av: v

yeeh, usa får se upp:P
hoppa bungy-jump.. aoo rapportera när du gjort det.. död eller levande;S
Och lycka till med boken , i'm gonna read it:P'
tjingeling från en DEEEEEEPp vanda afer Barcas förjäv*iga matche.. Phewww*

2006-03-12 @ 23:16:25
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till J:
Jo, det hoppas jag med.. haha Japp, vi ses i amerika...

Till V:
YES en läsare haha... Tackar tackar.. Jo, Barca avr inte bra... Men Henke var bra... Valdes den clownen gjorde ju en prakttavla...

Väl mött allihoppa

2006-03-13 @ 15:10:22
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: J

Jag och min vän Karl gjorde varsinna sådana listor för att tag sen,när vi sedan var klara reste sig Karl och utbrast: Shit,jag har inte gjort några av de här sakerna på min lista!..vet inte óm han riktigt förstod syftet det det hela.men iallafall,bra att du har mål i livet min vän,du kommer gå långt.vi kanske ses senare i livet,då du är en välutbildad,lyckligt gift författare och mediaprofil som extraknäcker som pilot med en månadslön på 45 000 som konverterat till amerikan,klart som korvspad.jag tror på dig fredrik,honest.
hörs broder!

2006-03-13 @ 15:19:59
Postat av: Fredrik

Till J:
Haha.. du är nog en av de roigaste att få kommentarer ifrån... Jo, jag är nöjd med mina mål... Och en månadslön på 45 000 är ju rätt så okej... Pilot is the shit, det är verkligen status... (om du inte är pilot på Ryanair...)
Tackar för att du tror på mig... det gör väl jag med någonstans, faktiskt.

Väl mött

2006-03-13 @ 15:24:16
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: J

men fredrik då,nu får du mig att rodna,tackar ödmjukast.min farsa försökte faktiskt uppfylla sin pojkdröm om att bli en pilot för bara några år sedan,och det gick rent åt helvete för att uttrycka sig milt.folk som passerat 40-strecket klarar inte av att vrida sig mer än 90 grader utan att få kraftiga uppstötningar,så är det bara.så det är bästa att du startar i tid med andra ord.
vi ses freddyboy

2006-03-13 @ 15:43:48
Postat av: Fredrik

Till J:
Haha.. ordet ödmjukast älskar jag. Det är så bra. Men du ska ta åt dig. För every singel word is true serru, grabben. (?) haha
Okej. Jag lovar att starta i god tid. Det där med uppstötningar låter väldigt otilltalande (Kan man säga så?)

Må MYCKET bra nu, denna dag, molnig eller ej.

2006-03-13 @ 16:02:39
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback