Gårdagskvällen - Tankar och anekdoter (?)

I går var jag inte hemma, var hos E och M. Vi gjorde två pizzor. Från grunden. Egen deg och allt. Vi gjorde en med ost och skinka, samt en med köttfärs och ost. Den sistnämnda blev riktigt stark vi hade på paprika och chillipeppar.. De blev alldeles sjukt goda. Kan man säga så?

Vi såg även på "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" den var riktigt bra. Trodde inte att den skulle vara så bra, men jag hade fel. Det är inte mer med det. Den får 4F av mig. Den var lika bra som boken. Håkan Nesser är en suverän författare.

Melodifestivalen
Hur fan gick The Poodles vidare igår?! haha Lite spännande att de gick vidare faktiskt. De kanske kan röra om i grytan. Att BWO gick vidare var ju ingen vidare överaskning. Ingen alls. Jag fick i alla fall två rätt från
mitt tidigare tips. Isaksson och BWO, då. Men Lena är irriterande. Nu är hon snart lika irriterande som freaking Carin Hjulström-Livh. Då är man irriterande, det kan jag lova.

//Fredrik



Kommentarer
Postat av: v

the poodles was the shit.. Nä men va skojj:P


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback