Nej, jag förstörde det... kanske... eller? Strul med filer...

I natt lät jag min dator stå igång för att ladda ner en grej... vi kan kalla den för "Walk the line". Filmen då. Nu skulle jag se på den här grejen...
Då "packar" jag upp filerna, men det är ingen film där..
Det är något IMG-format. Jag kan inget om format, men ska det inte vara avi-format?
Dålig som jag är tror jag att det är något fel i filerna jag fick ner från Internet.
Alla filerna är i RAR-format utom en... Jag får för mig att döpa om den till RAR-format... för att se om det fungerar nu.
Det gjorde det inte.
Fan.
Jag kommer heller inte ihåg vilket format den filen var i innan jag fick för mig att döpa om den...
Jag har förstört allt!
Inte vet jag hur jag fixar det... det blir ingen film för mig...
Jag skiter i det här.
I guess I dont were cut out to download stuff. Synd.
Jag får vänta på DVD:n. Så dålig är jag.
Fan.

//Fredrik


Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback