"Så ska det låta" - inte segt och Harrysson:skt...

Igår var det premiär för den nya sässongen av "Så ska det låta". Ett program med ett bra koncept. Tackar för att ni gjorde er av med Harrysson. Han tog upp all plats (Då menar jag verkligen all!). Settman var kanon. han höll sig i bakgrunden. Väldigt bra. Väldigt proffisionellt.
Tog inte över.
Han lät artisterna göra det som de ska. Sjunga. Inget jävla "Olidligt spännande"-crap. Nya "Så ska det låta" är mer anpassat till en yngre publik. Nya pianister var nog in the long run ett genidrag från SVT:s sida. Wells och Berglund var bra.
Men uttjatade.
Nytt och fräscht är synonymt med nya "Så ska det låta". Bra program som kommer kunna fylla upp tomrummet efter bland annat "Let´s Dance". Där hoppas jag att Anna Book vinner.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: N

Det hoppas jag me :D

Postat av: Johan Miderberg

När jag jobbade på SVT Malmö för hundra år sedan tog jag en morgon taxi till jobbet. Taxichaffören sken upp efter att jag sagt adressen. "Jaha du jobbar på TV! Säg till dom att de ska ha mer program som Så ska det låta! Det är ett jävligt bra program!" Jag var lite morgon-yr... och hade väl inte riktigt hjärta att berätta att programmet för det första görs i Stockholm... och att jag inte hade något som helst inflytande över vad SVT visar och inte visar... så jag lovade att hälsa det.

2006-03-04 @ 14:40:45
URL: http://miderberg.blogspot.com
Postat av: Babyfood

men Harrysson VAR ju hela Så skall det låta. Han är ju underbar! Har inte tittat på programmet efteråt i ren protest (eller..har väl bara aldrig hamnat på 1:an när det går..) Men i alla fall...

2007-06-23 @ 00:50:03
URL: http://babyfood.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback