Skriva några rader...

Jag skulle vilja skriva en låt... Men jag kan varken spela instrument eller sjunga. Fan. Jag får lägga ned de planerna då. Lite tråkigt... Jag får väl luta mig tillbaka och lyssna på andra som kan... andra som kan skriva delikata textrader... andra som Bruce Springsteen till exempel.

These are better days baby
Yeah there's better days shining through
These are better days baby
Better days with a girl like you


-Refrängen från låten Better Days, Bruce Springsteen.


//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha. Jag är precis likadan! Det är nog lika bra vi endast lyssnar!

Postat av: micke.

iii! Bruce. Helt wunderbar och jag instämmer till fullo i ert resonemang.

2006-03-13 @ 18:21:24
URL: http://lagercrantz.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Filippa:
Det är synd om oss. Vi som vill men inte kan. Som sagt. Vi får luta oss tillbaka, du, jag och alla andra som vill men inte kan, och lyssna på andra som kan... Så precis. Det är nog lika bra in the end...

Till Micke:
Bruce är underbar... han är en gud... Det finns inte nog med superlativa synonymer att slänga på honom... Skönt att du instämmer...

Må MYCKET bra nu, denna dag, molnig eller ej

2006-03-13 @ 18:26:03
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback