Spinning ÄR jobbigt...

Spinning. Ni vet det som man gör på till exempel ett gym.
Cycklar till musik...
Det är jobbigt... Jobbigt som fan. Speciellt om man som jag körde järnet.
För er som inte redan listat ut det. Jag körde spinning idag.
Vi höll på i nästan en timma, femtio minuter tror jag närmare bestämdt. Från 13:10 till 14:00... Jag var helt slut, efteråt - lite äckligt, men ack så naturligt - rann svetten...
Men.
Det var så sjukt skönt att göra det. Ska eventuellt köra på fredag igen. Nice.
Så här i efterhand mår man som bäst. Just nu. Ca: 1-2 timmar efteråt. Nu pumpar min kropp ut sin egen motsvarighet till morfin...
Endorfin.
I feel good. All drugged up. Det kan jag lova. Känner mig belåten med min prestation (Ha!)
Det är imorgonon jag kommer ha ont i arslet. Detta kommer jag få känna av när jag ska sitta som publik hos F&Fi ca: 2-3 timmar.Men det går nog bra.
När F&F kör igång kommer jag inte ha tid att tänka på hur ont jag har i arslet...  Nä, nu ska jag försöka fixa lite inför morgondagen.
Må MYCKET bra nu, denna dag, molnig eller ej.

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: v

hääärligt jobbigt de låter.. avstår dock, för tillfället .. and be back later::P MUha
må som en balleriiiiiNA!

Postat av: hannahsthlm

Spinning ÄR jobbigt...ger mig inte på det igen..;P!

2006-03-13 @ 16:38:02
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Cristel

Spinning är jobbigt.. Håller med dig in i det grövsta! Tror det är så jobbigt just för att man tänker att det ska vara jobbigt innan och för att det knappast kan finnas något enformigare man kan utsätta sin kropp för... eller. något sådant! :P därför kör jag aldrig spinning :)

2006-03-13 @ 18:59:45
URL: http://ffashionista.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till V:
Ja, lite jobbigt är det. Jag lovar att må som en ballerina...

Till Hanna:
haha... Men det var ju kul. Jobbigt men kul... Jag tänker ge mig på det igen.. det vill jag lova...

Till Cristel:
Spinning är jobbigt ja... haha Men jag tycker det avr rätt så kul och avrierat, med musik och allt. en roliga ledare som pushar en... Jag tänker ge mig på det igen...

Må MYCKET bra nu, denna dag, molnig eller ej

2006-03-13 @ 19:24:37
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback