Back in Örebro, thank you Sthlm, I had a great time...

Tillbaka idag. Skönt, på sitt sätt. Sthlm har vart otroligt trvligt.  Älskar "Gamlastan"'s charm... Det är fint. Och Södermalm ser ju grymt fint ut... där skulle jag INTE tacka nej till en lägenhet... Här nedan följer lite bilder från the City of Sthlm:



Bild 1: Oldtown (haha)
Bild 2: Gränd
Bild 3: Slottet...
Bild 4: Vy mot statshuset från riksdagshuset.
Bild 5: Skylt, vid Slussplan.

UF.mässan gock fin fint. Vi vann dock inte, men är grymt nöjda ändå. Det var kul, intressant och ofantligt idéväckande. Nice. Här nedan är lite bilder från mässan:



Bild 1: Invigning
Bild 2: Vy över mässa... ehhh
Bild 3: Montrar
Bild 4: En monter

Resans inköp gjordes på NK. Där inhandlade jag Fredrik Virtanen´s bok baserad på hans blogg för ca: en halv hundralapp.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: J

fan ta mig,jag missade dig,igen.
förlåt men jag ser verkligen ingen vits med att bo i örebro,flytta hit för bövelen.söder är fint,men vastastan är nog snäppet vackrare med sina lummiga pundarfyllda parker på sommaren.
självgod är man,och dryg,men så är man ju stockholmare också.

skönt att ha dig tillbaka broder,
keep up.

2006-05-24 @ 19:19:50
Postat av: Fredrik

Till J:
Ja, tyvärr missade du mig då.. haha eller jag dig.. det kan man ju också säga. haha Örebro ÄR fint... du borde besöka Örebro. Men Södermalm känns bäst... ligger väldigt fint där.. Guillar det verkligen. Jag bodde i på hotell i Nacka för övrigt.. så tja... dit vill jag inte flytta...

Var självgod! Det är soft... haha
Tack!
Må ABSOLUT bästigast (?!)


Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback