Confessions of a Fredrik, not so much of a dramaking...

Seven confessions - Ida Annie utmanade mig att lista sju confessions:

1.
Jag ser ner på människor som ofta säger fel... alltså, jag saknar förstålelse för att de kan ha fel..
2. Jag - tro det eller ej - började inte intressera mig för musik förens jag var 13-14 år...
3. Jag snodde en världsatlas från skolan... på lågstadiet... har kvar den än haha (Mest glömde kvar den hemma...)
4. Jag indikerar att jag är sämmre på spanska än vad jag igentligen är.
5. Jag brukar döma folk efter deras utseende... Förlåt.
6. Jag köper böcker som jag sedan inte läser. De bara står där, för ståendets skull...
7. Jag ljuger för telfonsäljare och undersökningar om att jag inte är den jag är... utan att han de söker (jag) inte är hemma.

Kanske inte de bästa av confessions, men va fan, ta det för vad det är!

Jag utmanar: Emma, Spanskmannen och Sanne. (Förlåt, jag var tungen att välja några :P)

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Emma

Bokgrejen känns väldigt "wannabe-intellektuell"... Skönast på länge, haha.

Postat av: Fredrik

Till Emma:
Där slog du huvet på spiken. För indeed, det är så haha

Må PRIMA

2006-05-21 @ 01:33:59
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Max Power

Usch, det där skulle jag inte våga göra.. Då skulle jag bara bli rädd för mig själv.. Haha

2006-05-21 @ 02:34:40
URL: http://maxpower.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Hahahha :D den där telefongrejen gör jag med XD (fast åt min mamma)

2006-05-21 @ 10:27:00
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Max Power:
haha jag blev det faktiskt... hahahaha

Till Ida Annie:
haha ja... den måste göras för att man orkar inte snacka en massa... det går liksom snabbast så.

Må KANON

2006-05-21 @ 12:42:46
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Wilmatheoneandonly

HAHA xD känner igen mig med böckerna.. :P

2006-05-21 @ 16:47:58
Postat av: J

Fan Freddan,vilken helylle kille du är,du får mig att känna mig som Torsten Flinck."stal ett världsatlas i lågstadiet" haha underbart.
jag kanske inte har berättat det men mitt urmoder(aka mamma) är gammal bundis med carola sen ungdomen och förra våren så hade de en "reunion" och då hängde jag,precis som hela släkten på min morsas sida(mediahoror är bara förnamnet) med till Häggqvists mansion på "Saltis" som Carola själv så lagom kitshigt uttryckte det.den roligaste stuenden var när jag fick träffa pastor runar Söögard,han var klädd i sina favorit läderbrallor med fransar och i en av sina rikskända,otrligt hemska hawaiiskjortor och det enda jag kan säga är att ja,han är exakt lika härligt fjollig som han ser ut att vara,amen.väl hemma hos carola,råkade jag inte bara ha sönder ett ful men antagligen skitdyr vas utan även hoppa sönder Carolas studsmatta,låt oss inte gå in på detaljer.så jag kan sammanfatta vistelsen,det gick bättre än väntat.carola var trevlig,utsikten skulle jag lätt kunna hugga av en tå för att få och dessutom blev jag polare med hennes avkomma Amadeus 6(7?) år.
varför jag berättar det här för dig?I honestly do not know,jag gör ofta saker helt utan anledning,men historien är på gott och ont helt sann.

rock on bro.

2006-05-21 @ 19:08:52
Postat av: Fredrik

Till Wilmatheoneandonly:
haha det är fint att göra så.. haha :)

Till J:
Jo, jag är ingen gangster direkt. haha Coolt att du ahr träffat Carola och Runar. Det måpste ju ha vart pinsamt att du pajade en massa stuff ju haha... Fjoll Runar och Carola haha vilken blandning de avr... back then.

Må FINT

2006-05-21 @ 20:27:21
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback