Drömmar om guld, är vackert, lika vackert som Helltröms "Vem kysste Elin"-strof...

 En lördag av chill... (Tänk att jag använder sådana uttryck som chill..)
Läst lite i boken "I huvudet på Zlatan" av Simon Bank och diverse andra filurer där ibland Filip Hammar.

Såg på DVD:n "Drömmar om guld" som släpptes inför VM 2002... Vilket varckert VM 94 var alltså. Jag fick ryssningar då jag blickade på TV:n's vackra uppprojekterade bilder av hur Henrik Larsson fintar bort målvakt och försvare. Och den fina straffräddningen Ravelli gör. Hoppas årets VM blir lika framgångsrikt. Vi har ungefär samma slagläge. Med ett lyckat EM bakom oss och med en relativt stabil trupp.

Håkan Hellström sipprar fram ur hötalarna just nu.

Vackert.
Melodiskt.
Kreativt underbart.

"Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie,
var e den store poeten
som hon va förälskad i
Fanns de en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för ja undrar så"

Håkan Hellström - "Nu kan du få mig så lätt"

Vackert alltså.

Nu ska jag slänga mig in i duschen, sen bär det av till trevligt folk för att äta grillat och diverse annat. Trevligt värre alltså...
Solen skiner. Trevligt vackert så där på kvällen, med en blå himmel.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Thilen

Åh vad mysigt å grilla :)
Hade också tänkt å göra det ikväll men vädret är itne det bästa..

Ha det jättebra :)

Postat av: Ida Annie

Håkan

2006-05-27 @ 20:27:00
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Ida Annie

(det var meningen att det skuylle vara ett hjärta efter "Håkan" men det försvann visst ;/)

2006-05-27 @ 20:28:01
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Thilen:
Ja, grilla is the shit. Här i Örebro är det sol och värme. Tack, vädergudarna :) Du får la flytta hit så kan du grilla haha... även om det känns lite radikalt.

Till Ida Annie:
Håkan

2006-05-28 @ 00:27:12
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Ida Annie:
Va fan. Det försvann för mid också... sjukt ju... hahah de förespråkar inte "love" här på blogg.se.... hahaha Håkan 'är i alla fall as bra

Må KANON

2006-05-28 @ 00:28:03
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback