En djupdykning...

Här kommer en djupdykning in i mig, nästan... haha.. Jag vet, listor är inte något som jag prioriterar, men nu har jag inget att göra... Hittade den någonstans.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nja, typ Expedition Robinsson skulle vara kul... men ingen annan.... jag vill inte bli en Klubb Goa-karaktär.. haha
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren. Älskar den.
Brukar du sjunga i duschen?
Jo, det händer... faktiskt. Men jag sjunger så uselt så det är tur att jag abra sjunger i duschen.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Fotboll! Älskar den.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, of course... annars vora jag väl en idiot?
Vad är viktigast för dig?
Att min familj och mina närmaste har det bra.
Laddar du hem musik och film från internet?
Ja, det blir en del musik kan man säga. Men inte farligt mycket.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Jag skulle resa till USA... och sedan leva upp resten genom att unna mig små treats a long the road of my life typ.
Vad är det bästa med julafton?
Allt!
Tänker du mycket på ditt utseende?
tja, en del blir det... sen om jag blir särskilt mycket snyggare vet jag inte.
Vad får dig att slappna av?
Ligga i en soffa och lyssna på Springsteen-låtar i bakgrunden.
Har du haft sex senaste veckan?
Nej.
Är du mörkrädd?
Nej, aldrig vart och kommer nog inte bli.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Jag ahr läsglasögon, har även vanliga som jag inte abnvänder (fy på mig!). Ska dock införskaffa mig ett par nya... vardagsglasögon. Ni vet, Wikingsson-stilen med tjocka bågar haha.
Vilken färg är snyggast?
Lila. Den är fin... och lite navyblå.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Ne, man ska ha kläder man trivs i...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar. Så kalrt, money makes the wrold go around.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Kring 09:30.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, men jag tycker att det är äckligt.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Inte många.
Bor du utomlands?
I wish...
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Oj...mitt minne är inte vad det en gång var... haha
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nja... ibland, som alla andra syskon.
Läser du ofta böcker?
Japp. Det är skönt att läsa böcker. Ska köpa Virres bok, "olyckligt kär i ingen speciell".
Vad föredrar du för sorts filmer?
Bra filmer., Gärna med Michael Douglas i dem.
Vill du ha barn?
Ja, men inte nu.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Det gölr jag nog, ja.
Är du bra på att laga mat?
Tja... jag tycker det... (Killen som fick MVG i hemkunskap, det ni!)
Var badar du helst?
I en pool vid ett hotell i ett varmt och fint land.
Vilka djur är du mest rädd för?
Jag är en riktig kärring när det gäller getingar och andra kryp. Men det står jag för.
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Rock och pop. Och poprock... haha
Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och någon form av inavels Spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nej, det ahr jag inte. Har dock blivigt påkörd av en cyckel. Det gick rätt illa. Men jag lever.
Gillar du att dansa?
Ja, jag gilalr det, men jag suger på det. Så det kommer inte för sig så ofta.
Vad har du för klädstil?
Tja ni, trend och egen. haha
Är du flygrädd?
Nej. Jag älskar att flyga. Start och landing är bäst och roligast.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Jo, det är superbra.
Hur vig är du?
Varför finns ens denna frågan?! Jag är lika vig som ett kvastskaft.
Vad dricker du helst när du är törstig?
Water, my friends... just water... (eller det som finns till hands).
Vilket kaffe sörplar du helst?
Sörplar inte kaffe... (Slå mig inte!).
Vill du gå ner i vikt?
God no! Jag väger 65, det får duga.
Vad har du för personlighet?
Min personlighet är öppen, glad och snäll.
Har du varit deprimerad?
Nepp. Det tror jag inte.
Tycker du om sushi?
Nja... ibland.
Tror du på livslång kärlek?
Ja, faktiskt. Kanske är det naivt, men vad fan, annars är det ju ingen idé att tro på kärlek ölver huvud taget!
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japps.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej. Det lockar INTE.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Morgon...  Jag mår bra på morgonen.
Hur ofta motionerar du?
Från och till. Springer en del.


Varför fyller jag ens i denna? Vem ÄR genuint intresserad av detta? Tja, nu när den är gjord kan jag likagärna visa er den.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag som trodde du va en BB-kille, haha ;)

Postat av: Spanskmannen

Sånt här är ju alltid (nästan) intressant att läsa! Kan ju bara meddela, off the record, att jag minsann också hade MVG i Hemkunskap! Fast jag kan varken koka ris eller potatis :D

2006-05-19 @ 23:24:11
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Emma:
haha neee... även om det onekligen skulle avra lite intressant att avra med...

Till Spanskmannen:
haha bra det då.. MVG. Nice.

Må KANON

2006-05-19 @ 23:49:26
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: v

ge oss djupdykningar oftare. TACK ;D

2006-05-20 @ 00:35:52
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till V:
haha ja, jag får se hur det blir med den saken...

Må PRIMA

2006-05-20 @ 10:27:08
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Sandra

Sånt här är ju intressant :) Så intressant att jag nog kopierar listan till min blogg också :)

2006-05-21 @ 21:08:13
URL: http://sandrafackel.blogg.se
Postat av: Erik, Jean Reno

Jag använder kontaktlinser som jag köpt via www.alltomlinser.se där jag hittade ett par riktigt billigt i deras söktjänst.

Glasögon känns så föråldrat nuförtiden...
/Erik

2007-03-02 @ 23:26:45

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback