En vanlig tisdag...

Det är tisdag.
Solen skiner. Himmlen är blå. Gräset börjar bli grönt, likaså träd och buskar.
Sommaren kryper sig på. Det är trevligt.
Slutade tidigt idag. Skönt.
Det känns som att jag borde stekas lite i solen nu. Det känns helt rätt.
Men först ska jag bara fylla i er lite här.

Dagens införskaffande: Ny tröja (En blårandig T.shirt från H&M)
Dagens maträtt: Kyckling med pasta.
Dagens konversation:
Jag: "Kan du, så kan jag"
J: "Men jag kan ju inte"
Jag: "Jaha... men.. du.. jaha.. ... fan"
Inför det engelska nationella provet. Jag klarade det galant! :) Men om J gjorde det förtäljer inte historien...
Dagens citat: "Jag vill aldrig mer ha vinter!" - L
Dagens glada överaskning: Sportbladets
VM-sektion är öppnad! :)
Dagens spontana tips: Njut av musik så länge ni kan. Här finns det tips så det räcker och blir över...

Låt i örat just nu: "På promenad genom stan" med Per Gessle
Spontana tanke: Tänk om man kunde vara på promenad genom stan, precis som i Gessles låt.. bara njuuuta.
Nu: Solstolen...

varmast,
//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback