Etoó ÄR överskattad, självisk och dålig som fotbollsspelare!

Etoó din jävla själviska unge! Passa för F-A-N!
Du kan INTE ta skott från halva planen!
Du kan INTE ta skott i varje situation.
Du kan INTE sluta passa bara för att du vill vinna skytteligan!
Du kan INTE vara en sådan jävla självisk diva!
Just nu hatar jag Etoó, han är INTE en profissionell fotbollspelare. Jag tycker att han är en överskattad jävla sopa. En sopa som inte kan spela i ett lag.
När till och med Mr. Henrik Larsson visar missnöje över Etoós förbannade inställning till att ta skott från alla möjliga håll och vinklar är det illa.
Mycket illa!

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Spanskmannen

Det var samma visa ifjol. Eto'o sköt väl 50 skott de sista tre matcherna bara för att han skulle vinna skytteligan. Sorgligt...

Postat av: Michaela

Så sant, så sant. Trist är det men förhoppningsvis blir det en förändring där... :)
Hört något om att Henry ska komma till Barça?

ha det bra*

2006-05-04 @ 08:38:17
URL: http://michaela.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Spanskmannen:
Ja.. jag blir så jävla irriterad alltså!

Till Micahela:
Ja.. jag hoppas han skärper sig .. han ÄR så jävla irriterande alltså... Henry ÄR välkommen...

Ha det OTROLIGT bra

2006-05-04 @ 14:19:40
URL: http://www.freddan888.blogg.se
Postat av: victor

alla som hatat etoo är jävla idioter. det är ju han som gör hela barcelonas anfall. om han är så jävla dålig hur kan han vinna alla skytteligor................. era pussys

2007-01-03 @ 20:30:20

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback