Jävla idioter! Varför?... Jag blir så jävla irriterad


Foto: HASSE ROSENTHAL - Aftonbladet

Slå ner en 90-årig man?! Vad är det för fasoner?! Idioter rent utsagt... Fy fan vad arg jag blir. Gå på gammla svaga människor, som inte kan försvara sig överhuvudtaget.

Varför?! Jag har för fan åkt på den här bussen ett antal gånger. Vilka jävla idioter. Att inte kunna betala 16 spänn. Och dessutom högga ner en 62 årig man. Jävla idioter!

Och han här då? Som våldtar och mördar barn. Jag blir så jävla förbannad på detta. Jag mår dåligt av att läsa allt detta. Ibland bara bläddrar jag förbi sidorna. Kanske känns nonchalant, men jag orkar helt enkelt inte läsa allt helvetesskap som förrsigår i Sverige. Förlåt.

Jag blir väldigt upprör då gamla människor och barn råkar illa ut. Då blir jag riktigt less. Det är därmed inte sagt att jag inte blir less på alla annat skit som händer, men när man går på ett barn som har hela livet framför sig är det sjukt. eller en gamal försvarslös människa som borde få en värdigare död... Samhället är sjukt.

Varmast, (i den mån det går)
//Fredrik 

Kommentarer
Postat av: Janju

Ja, ibland undrar man vilken värld vi lever i.

Postat av: sanne

det är sjukt. helt sjukt... man blir verkligen trött på allt.

2006-05-30 @ 17:56:57
URL: http://sanneandstuff.webblogg.se
Postat av: Tess

Mm.. helt sjukt asså.. Ibland undrar jag om det nånsin kommer sluta.. Men det kommer säkert bli värre.. grovare brott/ännu mer brott m.m. Så jävla sjuka människor.

2006-05-30 @ 18:35:02
URL: http://tessvardag.blogg.se
Postat av: Filippa

Allt som händer i dag är sjukt! Hur tänker människor? Har folk inget vettigare för sig än slå ner folk, våldta och mörda?
håller med dig. fy!

2006-05-30 @ 19:11:22
URL: http://glamourchic.blogg.se
Postat av: Elin

Det kommer att bli värre och värre. Det är bara erkänna. Myndigheten borde känna skyldighet för det som hände i VH. Som det stod i City tidningen idag (sthlms tidning) att det är bristen på utbildning och kompetens som förstör vårt samhälle. Sverige är för snälla. Att låta en person som suttit inne för narkotika brott och stuttit på behandlingshem samt haft erfarenhet av psykvård. Han borde inte få bo tillsammans med barn. Tyvärr, men det kommer bli värre... vad finns det annars att göra åt problemet som inkräktar på vårt samhälle?

2006-05-30 @ 19:20:12
URL: http://www.elinwallen.zoomin.se
Postat av: Fredrik

Till Janju:
Ja, verkligen. Man blir så less.

Till Sanne:
Sjukt är ordet. Visst blir man trött, jag fattar inte hur människor tänker...

Till Tess:
Jävligt sjuka människor, ja... Visst kommer det bli värre, Sverige daltar ju med brottslingar... fan avd arg jag blir. Det daltas ju redan i skolan med "problembarn" spom sedan växer upp och blir brottslingar...

Till Filippa:
Ja, precis. Helt sjuk vär4ld... Man blir så jävla arg... Ibland... vill man verkligen ah dödsstraff...

Till Elin:
Ja, precis. Värre blir det... fy fan. Vi måste verkligen ta tag i det här hos unga som man ser tendesr hos till att bli kriminella... Sverige måste bli tuffare mot brottslingar, mindre daltande...
---
Tack för att alla ni stöder vad jag tycker.. Det borde finnas fler som oss :)

Må ABSOLUT bäst

2006-05-30 @ 21:58:20
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback