Måste nämna lite fotboll nu känner jag...

 
Örebro vann över Sundsvall! Foto: Sundsvalls tidning

Örebro leder Superettan! Fy fan vad fint! I år tar vi hem hela serien och så ses vi i Allsvenskan nästa år.

Elfsborg spelar bra i Allsvenskan. Jag hoppas de vinner.

Henrik Larsson tog ligatiteln i Spanien. Fint gjort Barcelona. Nu tycker jag att Henrik ÄR den sötrsta fotbollsspelaren vi har haft... Varför åker han hem?!

AIK suger!

Etoó är en jävla diva!

Kim Källström BÖR få starta i VM.

Sverige vinner gruppen i VM. Solklart.

England har STORA problem.

Brassilien ÄR världens bästa lag. De vinner VM. Tror jag.

Bollen är rund som man brukar säga...

//Fredrik

Kommentarer
Postat av: danne

Elfsborg ja. Jag får ta mycket skit i Borås nu. (Jag är ju gammal Gaisare. haha)

Postat av: Emy

Jag håller med om att Kim Källström borde få starta i VM, han är mycket bättre än Anders.

2006-05-04 @ 17:42:15
URL: http://justfadeaway.blogg.se/
Postat av: Spanskmannen

Håller med dig på alla punkter utom en. Anders Svensson är sjuhelsikes mycket bättre än Kim i landslaget. Tycker ändå att man borde kunna få in båda på något sätt. Kanske Svensson-Linderoth-Källström-Ljungberg?

2006-05-04 @ 17:51:33
URL: http://spanskmannen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Danne:
haha. Stackare då... Elfsborg har gjort en imponerande start. Häng kvar i GAIS du, jag hänger ju kvar i Örebro och vi är inte ens i samma serie...

Till Emy:
Ja, jag tycker att Källström ska få börja VM i startelvan. Mot så väl trinidad som Paraguay. Men mot England känns Svensson säkrare.

Till Spanskmannen:
Jo, samtliga punkter ÄR bra enligt mig. Jag menar på att Källström ska starta VM, alltså spela mot Trinidad och mot paraguay, men mot England vill jag ha Svensson på planen, han känns säkrare mot ett sådant storlag. Och ja, jag ser gärna att båda spelar från start. Men det tror jag inte att lagerbäck har i tankarna.. men jag tror en möjlig uppställning skulle vara:
Ljungberg - Linderoth - Källström - Svensson.. som du menade på... Den verakr bäst. Dessutom kan så väl Svensson, Ljungberg och Källström skifta platser och förvirra motståndarna...

Må FINT

2006-05-04 @ 18:31:03
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Thilen

Hmm.. Örebro är rätt bra.
Men bajen vinner allsvenskan, Elfsborg kan få komma tvåa ;) Det var verkligen underbart att bajen vann över AIK.. Det kändes som att de behöve sättas på plats.

Källström är liite bättre än Svensson, men om jag får säga det själv så ser Svensson bättre ut än Källström.. Men källström borde ändå få starta.. :))

Men som sagt. Bollen är rund. vi får se vad som händer..

2006-05-04 @ 21:02:29
URL: http://thilen.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Thilen:
Ja.. Örebro ÄR bra... De kommer vinna Superettan i år.. solklart.. haha

Nä, Bajen vinner inte, bajen slutar nog tvåa tror jag efter Elfsborg... tyvärr haha :P Men att AIK åkte på spö var fan as fint. Jag ogilalr AIK haha
Källström var suverän i matchen mot PSG här om dagen. Riktigt bra. Jag tror att han kommer ha en stor chans att ta en plats i startelvan...

Må FINT

2006-05-04 @ 22:19:56
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Jocke

Källström i startelvan...jag är tveksam. Jag tycker inte att han håller måttet men vem gör det å andra sidan?

2006-05-16 @ 21:27:24
URL: http://www.tycktillomfotboll.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Jocke:
Jag är inte tveksam. den franska ligan är bättre än den svenska. Källström ahr dominerat i sitt klubblag och har verkligen utvecklats det senaste halvåret.

Må KANON

2006-05-17 @ 14:17:56
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback