Olof Mellberg löser av golfen, sen är det Tom Hanks som löser av Mellberg. Nice.

Var iväg och slog lite bollar på min kära golfklubb... Tyvärr regnar det, vilket gör det hela lite tråkigt... så kan det vara. Vi hade en puttingtävling. Jag kom delad tvåa. Det var en besvikelse. Jag tog snabbt ledningen men tappade den dock. Puttiningen som brukade vara min starka sida. Snacka om att den faller bort på typ ett halvår utan spelande.

Nu: Väntar på att andra halvleken av mtachen mellan Sverige och Finland ska börja. Synd att Sverige inte ställde A-laget på planen. Nu körs B-laget. Jag hade gärna sett Henke efter dels det här... och det här. Zlatan är på bänken. Onödigt, han kommer förmodligen inte att spela något. Mitt tips på matchen är 2-0 till Sverige. Just nu: 0-0.

Efter matchen blir det bio. Ska äntligen se vad det här är för film. Se om kritiken är befogad. Da Vinci Koden verkar ju bra.

Varmast,
//Fredrik

Kommentarer
Postat av: Thilen

Golf är underbart när det är soligt!

Illa att Sverige bara spelade 0-0, de borde ha satsat ltie högre. :)

Ha det fiint :)

Postat av: Fredrik

Till Thilen:
Golf är fint när solen skiner, ja...
Jo, lite synd... men skönt att se att Edman höll, och Källström visade kvalitéer...

Må KANON

2006-05-25 @ 23:57:29
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Danne

Såg filmen igår - boken är mycket mer detaljerad och mystisk, vilket saknas lite i filmen. men ändå sevärd tycker jag.

2006-05-26 @ 11:39:45
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Danne:
Jo, gilmen avr helt kalrt sevärd. Jag skulle nog ge den 5/10 alltså fullt okej. Men den var lite seg faktiskt... men inte mindre intressant för det...

Må PRIMA

2006-05-26 @ 11:48:36
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback