Solen förgyller dagen... tillsammans med Springsteen.

Solen skiner. Fint.

Nu vill jag befinna mig i Sthlms skärgård, med solen strålandes ned på mig.

Och en hängmatta. Uppspänd mellan två träd.

Jag vill ligga där i hängmattan och höra tonerna av en Bruce Springsteen-platta.

While I play along with the guitarr...

Bara njuta.

Åh, ge mig...
Sommar.
Sol.
En hängmatta.
En Bruce Springsteen-platta spelandes utan att man vet vart ljudet igentligen kommer ifrån.
En skärgårdastomt i Sthlm.
En gitarr.
Skillsen som krävs för att spela gitarr.
Och en helt underbar klarblå himmel...

Ger någon mig detta ska jag vara evigt tacksam.

I alla fall tills jag dör.

Dör i hängmattan. Med solen strålandes ned på mig från en klarblå himmel och till tonerna av en Bruce Springsteen-platta. Helst The Rising.

Så vill jag dö en vacker dag. En väldigt vacker dag.

Väldigt fint.

Hmmm.. Undrar om man kan justera volymen på Bruce Springsteen-låtarna som spelas från ingenstans... det skulle ju onekligen vara bra...

//Fredrik

Kommentarer

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback