Ett svårt beslut...

... men det behövdes tas.
Jag vill tacka alla er som läst min blogg. Somliga sedan starten, andra sedan igår. Och några kanske läser den för första gången idag.
Det har vart otroligt kul att skriva här. Många roliga kommentarer som jag tackar för. Har vart kanon med lite feed-back på ens tankar och så...
Som sagt. Tack.
Jag ber om ursäkt till alla som tycker att den här bloggen har vart tråkig, jag försökte göra den lite roligare. Ibland lyckas man, ibland inte. Sånt är livet.
Men jag hoppas ni på ett eller annat sätt har uppskattat att läsa den i alla fall. Tråkig eller ej.
Den har i alla fall sett 1 508 inlägg (inklusive detta) skrivas och publiceras. 4 232 stycken sköna kommentarer. Hela 124 096 sidvisningar, gjorda av 47 131 fantastiska personer.Jag trodde aldrig på så höga siffror då jag förra året började att blogga.
Otroligt kul.
Jag har lärt mig sjukt mycket och utvecklat mitt skrivande...
Just nu i skrivande stund har jag i alla fall beslutat det som behövdes. Ni som inte redan listat ut det behöver inte oroa er. I meningen nedan kommer det på pränt.
Jag slutar här med blogga.

Tack som fan!

Lev ett gott liv nu och bekymmra er inte så mycket, det mesta löser sig.
Faktiskt.
Dessutom kan ni fortfarande kolla i arkivet efter gamla inlägg för vägledning.


Dagens låt är "Born To Run" med Bruce Springsteen

Nu springer jag vidare. Mot nya saker. Förhoppningsvis bra sådana.

Kontakten drogs ur: 13:11 - 27/11 2006.

Ch-h-h-heers,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: öja

"Buhu."

2006-11-27 @ 14:22:28
Postat av: Laura

Oj, det var en tråkig och lite oväntad nyhet. Kommer ju ihåg att du var på väg att lägga ner en gång tidigare men sen blev det ju inte så. Tråkigt hursomhelst och det har vart kul läsning. Må så gott och hoppas ditt liv efter (just den här) bloggen blir ett roligt ett :). Och God Jul också, i förväg sådär eftersom du ju kopplar ner nu. Ha det bäst!

Postat av: Snow

Noo mannen, varför? buhuu. Fan också, aja lycka till med livet eller nått i den stilen även om jag hoppas starkt på en comeback. Bloggen kommer vara saknad.

2006-11-27 @ 15:15:42
URL: http://snow.blogg.se
Postat av: Anna

Åhh grymt synd för du har bara blivit bättre och bättre. Men någon gång måste det vara den sista..

2006-11-27 @ 15:20:23
Postat av: Sofie

Snyft :`(

2006-11-27 @ 16:00:05
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: micke

Amen halleluja fredrik, du sårar mig, tråkigt tråkigt.. men maila din adress till mig så ska jag skicka dig ett julkort jag precis har gjort klart :)
å du? glöm inte kolla i min blogg :)
-m

2006-11-27 @ 16:34:52
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Felicia

synd, har varit en jätte trevlig blogg att läsa!

2006-11-27 @ 16:36:37
Postat av: eremo

a men va fan!
nu när jag är tillbaka, då drar du!
:(

2006-11-27 @ 16:49:43
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Jessica

Fredrik, min vän! Detta gör mig oerhört ledsen att höra. Det har varit otroligt intressant och roligt att kika in i din blogg titt som tätt. Dina åsikter har ibland skiljt sig helt från mina - och ibland överens stämt helt men vilket som har det gett mig tankeställare. Nu antar jag att det är slut på det. Jag får ta och tacka för tiden som gått och jag önskar dig enorma framgångar inom skrivandet och livet. Du har talangen och viljan - så kör på! Lycka till!

2006-11-27 @ 17:00:56
URL: http://jessipessi.blogg.se
Postat av: J

Fredrik,mitt importerade,billiga internet har varit ur funktion i några månader,fråga mig inte hur jag överlevt,jag har snyltat hos vänner och folk som jag betraktar som låt oss säga,mindre vänner.Jag har snyltat och horat in mig hos alla levande ting med internetuppkoppling med andra ord.Och när min kära far efter bara några månaders tjat tar tag i problemet och ger våran familj,som kommit att underutvecklas med månaderna utan internet, internet igen (titta,jag skriver helt snett för att jag är så maniskt upprörd)så möts jag av detta oroväckande besked.vad händer med världen? igår visade det sig att en källarlokal i närheten av där jag bor använts som bordell,travis barker hånglar upp socitetsslynan paris hilton,bert karlsson visar sig vara trevlig i verkligheten,tittarsiffrorna till "en bonde söker fru" är skyhöga,fredrik slutar blogga(!)en elefant föder en kattunge,okej,det sista kom bara av farten,men resten är skrämmande fakta.

jag börjar grina.Det här är slutet på en epok,en halv sida i historieboken.

fredrik,min bror och mentor,vi ses vare sig du vill eller inte,nej vad läskig jag är.Vi ses om du vill, nejmenvad cheesy
"Vi ses"
där satt den/din trogna läsare J

2006-11-27 @ 17:40:38
Postat av: Lisa

Neej, vad är detta? Någon gång är väl den sista, men redan? Vem ska jag nu diskutera fotboll med? :)

2006-11-27 @ 20:16:25
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Emma

Noooo.. jag som typ precis hittat min favoritblogg så försvinner du :'(

2006-11-27 @ 21:10:07
URL: http://babyhoe.blogg.se
Postat av: ~M~

Jag läste och läste...sen såg jag att du skrivit att du skulle SLUTA att blogga? :(
Buuhuuuu.. :(

2006-11-28 @ 08:27:44
URL: http://afairytale.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Öja:
Nu är du nöjd va? :)

Till Laura:
Tack! :) God jul på dig också :)

Till Snow:
Tack :) En comeback? Nja.. tror inte det. Kanske på en annan blogg då...

Till Anna:
Tack! :) Ja, det känns som att jag blivigt bättre och bättre :)

Till Sofie:
Äh, det finns bättre bloggar där ute :)

Till Micke:
Klart jags ka komma ihåg att kola in din blogg, grabben :) Gå in på eniro och slå på Fredrik Stengarn, örebro så hittar du adressen ;)

Till Felicia:
tack :) snällt!

Till eremo:
:o är du tillbaka... ja, det avr ju lite synd. Men gött mos att du är back, darling :)

Till Jessica:
Tack som fan! :) Ja, det ahr avrt kul och jag hoppas att du fått dig ett par tankeställare haha Lycka till själv, talangen finns även hos dig!

Till J:
Åh, jag ahr fan saknat dina kommenatrer! Jag kommer abstinens efter dem nu... Men alltså, tack! Snällt av dig :). Ja, förhoppningsvis ses vi, ha det bra!

Till Lisa:
Ja, det avr dags... kändes det som... Du hitatr nog någon med större fotbollsintresse än mig :) Ha det fint!

Till Emma:
Oj, tack som fan :) Förlåt... Du kan kika lite i arkiven... men det är kanske ingen tröst... :/ Ha det gött i alla fall!

Till ~M~:
Mmm så är fallet... Men du hiotatr nog bättre bloggar än min :) Ha det finT!

Tack som fan allihopa! :)
Ha det OTROLIGT vackert!

2006-11-28 @ 13:02:50
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Nej, det här händer inte. Jag har under en längre tid följt dig blogg. Det är som en sådan där riktigt bra bok som man bara inte kan lägga ifrån sig. Jag älskar din blogg!! Riktigt tråkigt att du ska sluta skriva, men tack för den här tiden. Och sist men inte minst: Du är väldigt duktig på att skriva!

2006-11-28 @ 17:02:07
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Sara

tråkigt att du har slutat skriva jag som just har börjat läsa:)

2006-11-29 @ 08:35:34
Postat av: Fredrik

Till Anna:
oj, tack :) otroligt kul att höra. Smickrande rent av... Kanske dyker jag upp igen vem vet ;)

Till Sara:
Ja, det är ju verkligen lite synd... Men jag har funderaat över detta länge... så det var dags. :)

Må VACKERT bra

2006-11-29 @ 20:39:54
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback