Ingen E-faktura...

Jag har ju anmält att jag vill ha E-fakturor från 3 (mobiloperatören) eftersom att det kostar 20 (!) kr extra för att få dem hemskickade.
Någonstans nu bör den dyka in.
Men.
Det har den inte gjort.
Jag är så nervös för sådant här. Att det inte ska fungera med mera.
Hoppas verkligen inget har strulat. Jag blir så jävla trött på sådant här när det strular.
Internetbanken, koder, nummer, överföringar med mera. Jag hatar verkligen sådana här grejor, som E-faktura. Jag tappar kontrollen, jag får inget konkret att hålla i.
Ändå begär jag en E-faktura.
För att jag vill spara en 20-lapp... och lite skog...
Hoppas det inte strular. Hoppas, hoppas...

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Frallan

Ring banken och kolla!
Eller företaget...gör nåt grabben...inte bara titta på!

Postat av: Fredrik

Till Frallan:
Haha ja, det är klart jag ska. Men snart. Först ska jag se om den rammlar in, de brukar komma någon gång nu, men den kanske dyker in imorgon...

Må KANON

2006-11-02 @ 16:40:27
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback