Suggestion box!

There you go, everybody! Här är eran alldeles egna...
Suggestion box! (ehh...).
Har ni fråga ni vill ställa, ställ den här.
Exempel: Gillar du att dansa?
Sen när jag fått in massor med frågor ska jag samställa dessa och besvara dem, likt alla dessá listor som florerar bland bloggarna.
Vi gör alltså VÅR egen lista här.
Lite kul...
Lite lek och lär... Där alla ska få vara med...

(Ni som inte redan listat ut det, ja, jag är just nu utttråkad och behöver något att stimulera hjärnan med...).

Nu blev jag rädd för vad ni kommer skriva...

And yet I fell like Steve Carell's rollfigur Michael Scott i TV-serien The Office...
Undrar varför?

Spännande... ändå.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Elin

Hund eller katt? :)

2006-11-10 @ 12:57:32
Postat av: Anonym

är du snygg? ;)

2006-11-10 @ 23:44:58
Postat av: öja

Var detta ett lyckat initiativ?

2006-11-11 @ 16:26:18
Postat av: Andreas

Vad skulle filmen om ditt liv heta? :)

2006-11-11 @ 18:23:43
Postat av: Emma

Vilken skola går du på hörru? =)

2006-11-11 @ 19:11:55
Postat av: Eva-Lena

Favorit...
... färg?
... artist?
... mat?
... tidning?
... tv-program?
... blogg?
... kändis?
... årstid?
... dryck?

Vem är den hetaste tjejen enligt dig? ;)
Vem är den hetaste killen? :P

Sådär... nu har du några ... :D

2006-11-11 @ 20:34:23
Postat av: Fredrik

Till ALLA:
tack, mer vill jag ha! :)

Må KANON

Postat av: Elisa

Vilken låt sitter fast i din skalle just nu?
Vad heter din bästa vän?
Röker/snusar du?
Vad hatar du mest med att blogga?
Är du nöjd med ditt utseende?
Vad tittar du först på hos en tjej?
Vilken är din favoritstad i Sverige?
Vilken är din största last?

Nu du, nu har du lite att sätta tänder i :D
Kraaaam

2006-11-12 @ 09:52:07
Postat av: öja

Hur många av dessa frågor skrev du själv?

2006-11-13 @ 00:29:54
Postat av: Fredrik

Till Öja:
Inte en enda. Tanken med detta är ju att jag INTE ska skriva. Men du kanske inte fattade, det är lugnt, alla fattar inte snabbt.

Må BRA

2006-11-13 @ 12:03:51
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback