Tänk om... jag får amputera! Eller kanske DÖR!

Alltså. Jag har börjat småhalta med mitt vänsterben! Helt utan orsak. Och det somnar väldigt lätt.
Crazy, som Alanis Morissette skulle uttryckt det...
Det är ju inte utan att man blir lite oroad...
Jag får nog uppsöka en vårdcentral. Jag vill ju inte behöva amputera mitt ben på grund av något som kanske kan fixas.
Somliga tror jag bara har en nerv i klämm. jaha. Vad hjälper det då? Hur får jag neveren i oklämm då?
Jag har säkert en allvarlig bensjukdom. Fan.
Tänk om jag går oh DÖR bara sådär... På grund av benet...
En amuptering kanske inte är farlig ändå...
Bara ett hugg. Eller om de sågar kanske.
Hmm. Jag tenderar ju iof att tro att jag ska dö av allt möjligt.
Ne. Jag får kolla upp det här.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är du hypokondriker? Jag är det, och vill gärna välkomna dig till klubben.

Postat av: Fredrik

Till Lisa:
Jo, jag är hypokondriker... faktiskt. Tack! :)

Må KANON

2006-11-23 @ 17:32:00
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback