The answers to the questions about my life according to iPod!

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense.
NO CHEATING!

Okej, jag kör med min iPod istället, för jag sitter på laptopen och har inga bra låtar här...

Will it be ok? Kärlekens hundar (Ulf Lundell)
How are you feeling today? Dina färger var blå (Tommy Nilsson)
How do your friends see you? If we fall in love tonight (Rod Stewart)
Will you get married? Stort liv (Lars Winnerbäck)
What is your best friend’s theme song? Forever Young (Youth Group)
What is the story of your life? Man on the moon (REM)
What was high school like? Your gay friend (Robbie Williams)
How can you get ahead in life? Om du var min (Mauro Scocco)
What is the best thing about your friends? Love me do (The Beatles)
What is tonight going to be like? I think we¨re lost (Ron Sexsmith)
What is in store for the remainder of this weekend? En solig väg till dig (Håkan hellström)
What song describes you? The new timer (Bruce Springsteen)
To describe your grandparents? Speed of sound (Coldplay)
How is your life going? When the deal goes down (Bob Dylan)
What song will they play at your funeral? Forever young (Rod Stewart) [Inte samma låt som den tidigare]
How does the world see you? Dont't panic (Coldplay)
Will you have a happy life? Big yellow taxi (Bob Dylan)
What do your friends really think of you? Där elden falnar (men fortfarande glöder) (lars Winnerbäck)
Do people secretly lust after you? För bra för att vara sant (Per Gessle)
How can I make myself happy? Lilla Frida och jag (Magnus Uggla)
What should you do with your life? Thirteen (Big Star)
Will you ever have children? Do they know it's christmas (Band Aid)

Okeeeeej. Här är lite om vissa iPod-val...

What the hell:
What was high school like? Your gay friend (Robbie Williams)

Spännande:
How can you get ahead in life? Om du var min (Mauro Scocco)

Sant:
What is your best friend’s theme song? Forever Young (Youth Group)

Hmm:
Do people secretly lust after you? För bra för att vara sant (Per Gessle)

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: Lisa

Listan är sjukt kul, både att fylla i och läsa, haha! Slumpar jämt numera. Vilket gör att jag kommit in i min Forever Young-fas igen, lyssnar typ bara på soft OC-musik..

Postat av: Laura

Moahaha, "Do people secretly lust after you? För bra för att vara sant (Per Gessle)" var faktiskt väldigt kul :). Gjorde också den där tidigare i dag och vissa låtar stämde ju...eh..bättre än andra. Min bästa (bisarraste?) var dock på frågan "What song will they play at your funeral?" Då var det "Wake up little Susie" som dök upp i Winampen. Lol :)!

2006-11-12 @ 00:02:21
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Anonym

HAHA gjorde du den .. sådär.. och.. slumpade slumpmässigt fram låtar.
Ballt . det ska jag ockås göra.
eller inte. de kommer ju komma upp
GERTS fredags fräckisar. :S (PODdcast!

2006-11-12 @ 00:08:48
URL: http://adnav.blogg.se
Postat av: now

Skönaste listan ju! Speed of sound och grandparents blev en rolig kombination bland många :)

2006-11-12 @ 16:31:32
URL: http://snow.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till lisa:
Forever Young är grymt bra =)

Till Laura:
Ska kika på din lista då :)

Till Vanda:
Haha :P

Till Snow:
Mmm very kul =)

Må BRA

2006-11-12 @ 18:31:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Sanna

jag har sagt det förut, jag säger det igen. JÄVLA BRA MUSIKSMAK HÖRREDU : )

2006-11-12 @ 20:36:52
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Sanna:
tack :)Våra musiksmaker får gifta sig :P haha

Må KANON

2006-11-12 @ 20:45:15
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Frida

hej! jag snodde den här listan, då får gärna kolla in den om du har tid, det blev väldigt roligt på visa ställen måste jag säga :) tjohej!

2006-11-14 @ 14:22:14
URL: http://frullaaan.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Frida:
Sno du abra :) jag tog min från någonstans... haha ska kika :)

Må ABSOLUT bäst

2006-11-14 @ 14:41:22
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback