The Ten-Shuffels-playlist is provided by my iPod...

Här kommer 10 sköna låtar som min iPod shufflar fram till er... Jag rekommenderar alla. Ladda hem och njut!

"Daysleeper" - REM
"I Cant Make You Love Me" - Bonnie Raitt
"We Used To Be Friends" - The Dandy Warhols
"Please Forgive Me" - David Gray
"Fuck Forever" - Babyshambles
"Fiction" - The Concretes
"The Promised Land" - Bruce Springsteen
"I'm In The Band" - The Helacopters
"Mr. Jones" - Counting Crows
"It’s Been Hurting All The Way With You Joanna " - Moneybrother (Älskar den här låten. En av mina personliga favoriter).

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppmanar du oss att ladda ner.
hrmpf. opsSS fredrik ;)

Postat av: Sanna

It's Been Hurting All The Way With You Joanna , I LIKE!

2006-11-12 @ 21:21:23
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till vanda:
Nä, ladda hem lagligt ;)

Till Sanna:
Den är ju helt sjukt bra :)

Må ABSOLUT bäst

2006-11-13 @ 11:49:56
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se
Postat av: Jennie

hm. bra musik smak :) gillar moneybrother & Babyshambles .
men en sak jag inte fattat , känner du filip & fredrik , eller har du träffat dom , är med i programmen , eller vad är det ? hm .. lite sotis isåfall. det ända jag kan gotta mej med är att , jag har bådas mobilnummer :D hihi

2006-11-13 @ 12:05:00
Postat av: Fredrik

Till Jennie:
Tack :) Alltså, att jag KÄNNER dem är att ta i. Men jag ahr träffat em och jag maiklar ofta med Wikingsson, samt något sms ibland. Så jag KÄNNER dem inte, men jag känner Wikingsson så att säga... hoppas du fattar...

Må BRA

2006-11-13 @ 13:03:33
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se
Postat av: Jennie

okej :) jag fattar! ganska så fuskigt ! dom är typ mina största idoler :D så jädrans roliga !

2006-11-14 @ 20:13:52
Postat av: Fredrik

Till jennie:
Okej. De är fan damn roliga :)

Må KANON

2006-11-15 @ 16:19:14
URL: http://freddan888.blogg.seogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback