Jag? Patrik Sjöberg-light?

Ska klippa mig idag.
Jag känner mig som Patrik Sjöberg-light. Jag har nästan en hockeyfrilla nu, som egentligen är ofrivillig. Tro inte att jag planerade att få en hockeyfrilla.
Jag vet att 80-talet dog ut för ca: 16 år sedan (även om några tappra själar höll fast vid det fram till -93 då det fullkomligt dog ut). Och i samma veva hockeyfrillorna. Vilket gör att jag känner mig rätt omodemedveten när jag sitter här i min hockeyfrilla-light.
Men som sagt, idag rycker den.
Jag gör som vanligt när jag kommer in hos frisören (i det här fallet frisörskan), säger; "Gör något snyggt av det hela, du vet vad som gäller - i det här fallet - i höst...".

Det brukar fungera...

Det har ju inte vart inne med helsnaggat de senaste gångerna jag sagt det där...

Det blir nog bra. Hoppas jag...


Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: ~*~

Lycka till!!! Jag ska också klippa håret fast jag vet exact hur jag vill ha det :)
Ha en kanonhärlig helg! *kram*

Postat av: Fredrik

Till ~*~:
Nice :) Hopaps du fick en fin klippning. Min blev fin. :)Detsamma

Må BRA

2006-10-20 @ 21:53:48
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback