The music's played by the mad men...

Tidernas bästa låt?
Thunder Road - Bruce Springsteen
Bästa band just nu?
Counting Crows och U2.
Favoritmusikgenre?
Pop-rock, klassisk rock, rock och pop.
Om du fick träffa en artist, vem skulle det vara?
Bruce Springsteen, utan tvekan. En av tidernas bästa.
Bästa konsert?
Min drömkonsert är att få se Springsteen i Madison Square Garden, New York. Alternativt U2. Men en av de bättre jag vart på är Lars Winnerbäck.
Första skiva?
Magnus Ugglas "100% Uggla - Absolut inget annat"
Senaste skivköpet?
Tom Petty "Highway Companion"
Nästa skivköp?
Det avgörs där och då.
Bästa skiva?
Det finns så många bra. Bruce Springsteens "Born To Run", Ron Sexsmiths "Cobblestone Runway", Håkan Hellströms "Känn ingen sorg för mig Göteborg" med flera...
Mest överskattade artist?
Finns inte bara en. Allt inom hårdrock känns överskattat.
Vad finns i din skivsamling?
Det är en blandad kompott. Jag kan avslöja att jag har en hel del suspekta Smurfhits-skivor... Jag ÄR en produkt av 90-talet, ja.
Vad är det sämsta du vet inom musik?
Hårdrock. Och Hip Hop. Inte min grej.
Vilket instrument kan/skulle du vilja kunna spela?
Gitarr! Jag lovade mig själv att lära mig här på bloggen för länge sedan, men det har stannat av någonstans på vägen.
Bästa oupptäckta talangen? ... är så oupptäckt att ingen vet om honom/henne... (Notera att det bara stod "honom" här innan. Jämnställdhet, zero... Men nu är det fixat...).

Denna hittade jag
här!

Signerat,
Fredrik

Ps. Kom på från vilken låt min rubrik är ifrån. Googla INTE! (Nu gör ni väl det bara för att jag sa så... Ibland är man en jubelidiot...) Ds.

Kommentarer
Postat av: micke

Rubriken kommer väl från Forever Young? dom sjungar iaf något liknande där dom däringa tyskarna :)
Kul lista, man skulle kanske göra den å lägga in på sin blogg..

lev i frid.

Postat av: Bella

Det där om smurhits skivor.. Det känner man inte igen *host* ;)

2006-10-19 @ 21:42:28
URL: http://myframeofmind.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Micke:
Så rätt, så rätt. Jag är imponerad. Gör så, jag får kika i din blogg efter den.

Till Bella:
Haha... Jag tror du har alla! :P

Må PERFEKT

2006-10-20 @ 09:04:46
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Sanna

Underbar lista med underbara svar ; )

2006-10-21 @ 09:26:03
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Sanna:
Tack du ;)

Må FINT

2006-10-21 @ 17:02:37
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback