Tips: Hos Jihde-konceptet är genialt!


Här får vi en inblick i en av Peters alla (?) shoppingtillfällen för att få stil på sig. Bild:
Hos Jihde

Allas våran Peter Jihde dyker snart upp i ettan igen, denna gången lämnar han sportens förlovade land för att ge sig in något "eget", som han uttrycker det.
Ska bli otroligt spännande att se.
Samt vilken frisyr han avser att tillämpa...

Hur som helst, till saken, någon av de som jobbar med att framställa det kommande programet, dvs någon i redaktionen, har kläckt den otroligt sköna och samtidigt inovativa idén att de ska ha en redaktionsblogg. Den ska tydligen fungera som en insyn i deras arbete där vi, de tilltänkta tittarna (och givetvis annat löst folk), kan komma med idéer, synpunkter och förslag. Jag tycker det är helskönt och givetvis hoppas jag att fler tar efter det här.
Tummen upp, för idén!

Bloggen de har heter - givetvis - "Hos Jihde".

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

jidhe föll som en pannkaka efter aten os,då han hade sin topp..
framgångarna blev kanske för mycket.
synd för han var en favorit.
Nejk jag är inte bitter;)

ha de bra!(:

Postat av: Anna

Jidhe blev klart bättre när han kom till Svt. När han var på fyran var han bara patetisk. Undrar om det blir några intressanta gäster?

Ha det

2006-10-28 @ 11:20:06
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: micke

Jihde jihde, mannen från mina hemtrakter, som hejjar på växjö lakers, fy bubblan vilken tråkig man..

2006-10-28 @ 11:51:10
URL: http://mickegfx.blogspot.com
Postat av: Moa

Hellu har inte tillgång till internet längre, men idag fick jag chans att surfa lite och kollade såklart in din blogg (supertrist att inte kunna läsa den längre..) Skulle bara säga att du kirrat apsnygg design! Jättefint faktiskt! Ha det superduper nu min favvo-bloggare ;D

2006-10-28 @ 15:03:33
URL: http://moasakhay.blogg.se
Postat av: Maggan

Snygg blogg! hamnar i favoriter :)

2006-10-28 @ 18:11:53
URL: http://magii.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Vanda:
Han är snart uppe på toppen igen :)

Till Anna:
Ja, SVT lyfte honom rätt hårt :) Bra gäster? Jag hoppas på det...

Till Micke:
Haha. "Fy bubblan" Kul.

Till Moa:
:O är det sant?! Jobbigt, du... Saknat dina kommentarer här... Tack för att du la en tanke på mig :) Och jo, designen är helt okej...

Till Maggan:
Gör så :)

Må BRA

2006-10-28 @ 18:25:51
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback