Impulsköp hos kärrinagrna.

Impulsköpte två DVD:er och en CD idag. Lite onödigt. Men jag kände mig tvungen.
Allt på grund av bussen som precis hann gå. Då svängde jag in på Åhléns istället och kikade lite. Ja, butiken där ett krav för anställning är att vara en kärring. Alltså. Åhléns har ju bara kärrinagr anställda. De är så sura och otrevliga. I alla fall.  Vips så höll jag i fodralen och klickade in koden för mitt kort vid kassan.
Fan.
400 spänn gick det på.
jag inhandlade dvd:erna
"A Perfect Murder" och "Inside Man" samt CD:n "The Ghost Of Tom Joad" med Bruce Springsteen.
Trevligt. Men onödigt.

Som livet.

Trevligt men önödigt.

Haha.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Emy

Jag har sett Inside Man, i början tycker jag att den är lite konstig, men ja, den blir riktigt bra tillslut :)

Postat av: Jessica

Jag har hört att Inside Man ska vara jättebra! :)

2006-09-18 @ 19:27:04
URL: http://jessipessi.blogg.se
Postat av: öja

Varför betala pengar för sånt man kan tanka gratis?

2006-09-18 @ 22:15:51
Postat av: Fredrik

Till Emy:
Nice. Ska se den as soon as possible. :)

Till Jessica:
Nice. :)

Till Öja:
För jag gillar att ha orginal. :)

Må KANON

2006-09-19 @ 11:31:03
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback