Jag är Ernst Billgren och trygg till 36%...

Gör detta personlighetstestet. Lite kul. Jag är bara 36% trygg. Det är inte så bra. Virre blev 22% vilket är sämre. Men still. Bara 36% trygg och till råga på allt är jag Ernst Billgren. ERNST BILLGREN. Only God can save me now...Only God... Att jag blir som Ernst Billgren är ju lite som att skjuta sig i foten, så fort man säger hej. Varför just Ernst?!
Men.
Jag är kluven. För resultat kom med följande kommentar:

"Du jobbar lite för att vara rörlig.
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med. Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter.
Säkert lycklig i dina förhållanden. Kräsen utan att tappa perspektiven.

Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker."


Detta är ju bra. Jag vill ju jobba på reklambyrå. Och bli journalist. Musiker är väl inte min grej, men de två förutnämnda är ju jävligt intressanta jobb.

Så kommer Ernst och förstör allt.

Fan.

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: åsa

ja blev måns herngren. lite jobbigt eftersom hane man å ja e kvinna men de får väl gå.

trygghetsfaktor 64. de va väl bra antar ja? men hru mäter man trygghetsfaktor?

Lämpliga yrken: Mellanchef, Hantverkare, Sjuksköterska.
de va ju klockrent. är en hyffast duktig hantverkare å jobbar inom vården.

detta test ska ja lägga in i min blogg också, lite kul va de ju allt. :)

Postat av: J

hm,jag blev Charlotte Permell,tjena, Perelli heter hon ju tänkte jag,sen googlade jag tanten och det visade sig vara en rikigt person och ingen felstaving.Jag hade "en balanserad livsavföring med inslag av individualism och spänning" och blabla.
Lämpliga yrken vart:
Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss.

-Eh,jaha? vaddå,kan man passa olika nationaliteter också?
-Sommelier inte SOMALIER kurwa.HAHAHAH.
Då fick Karl en smäll.
men jag..hm,jag har egentligen ingen bra bortförklaring,jag kanske börjar bli dyslektiker,som kungen,visste du föresten att Sveriges konung har Myspace?precis som 13 åriga-Lisa från mölndal,tack gud för att den mannen inte styr sverige,tack.

musiker är väl visst din grej freddan,du spelar ju guitarr och grejer,som en sann musiker,som en konstnär,som Ernst Billgren.Jag blev en dassig gammal journalist som ingen känner till,jag har rätt att klaga.

över och ut,
adjö bror fredrik.

2006-09-27 @ 15:32:24
Postat av: Danne

Jag fick 50%
Lena PH :)

2006-09-27 @ 15:52:02
URL: http://writers-edge.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Åsa:
Okej... Måns, men det är väl inte så illa.. om man bortser från detalje att ni är av olika kön haha. 64% är ju mycket, i alla fall mer än min... :/ vet inte hur man mä'ter haha men mätte den det gjorde de.

Till J:
Är inte Perelli den där sångerskan? Haha, nä, jag är ingen musiker, kära du. Jag kan inte spela, svär på hederord. Intressant det där med kungen, seriöst? Kul. Jag ahr också haft en MySpace, känbner många amerikaner nu haha... Men ahr dock avskaffat den... Haha, det känns som att du slår Karl väldigt ofta :P haha.

Till Danne:
Great! haha :)

Må BRA

2006-09-27 @ 16:01:50
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag blev också Ernst Billgren, haha!

2006-09-27 @ 16:37:39
URL: http://mopinginstyle.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Amanda:
Vad är det man brukar säga.. great minds think alike? haha :)

Må BRA

2006-09-27 @ 16:54:49
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Mingman

Jag blev ROBERT BROBERG! med en trygghetsfaktor på 78%. De rekomenderade mig att bli trollkarl eller präst. Hellre trollkarl i så fall, de är mycket häftigare.

2006-09-27 @ 19:11:56
URL: http://www.mingman.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Mingman:
Mmm köär på trollkarl :) De är roliga. Jag kan börja kalla dig Tobbe Trollkarl. Varför? Nä, bara för att. Haha :P

Må BRA

2006-09-27 @ 19:35:05
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anna

Ernst är lite speciell, men idag såg jag honom på stan. Inte ofta det är kändisar i Norrköping... Han såg faktiskt ganska normal ut...

Ha det

2006-09-30 @ 15:01:58
URL: http://majsanna.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback