Jävla ungjävlar!

Jag blir så förbannad. Arg, sur, ledsen, irriterad och sjukt ilsken på sådant här!
Hur kan man ens gå på en handikappad?! Hur kan man överhuvudtaget gå på någon?!
Det som skrämmer mig mest är förövarna är fem pojkar (!) i 11 (!) till 15-årsåldern...

Hur kan det gå så snett?
Vad fick så unga barn att begå så störda och idiotiska saker?
De lär inte ha särskilt närvarande föräldrar. Fy fan.
Nä, nu blev jag upprörd...

Jag blir alltid extra upprörd då offren är handikappade, gammla och barn.

Lugna. Ner. Dig. Fredrik.

Men visst är det helt sinnesjukt?!

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Bella

Läste den artikeln innan idag och blev sjukt upprörd! Så hemskt att sånt här ska behöva hända, förstår inte hur folk kan göra sådana fruktansvärda saker, speciellt inte, som du säger, när de är så unga. Hoppas de får hjälp för man kan inte vara riktigt frisk om man gör sånt!

Postat av: Fredrik

Till Bella:
Ja... så otroligt synd. De måste få hjälp... helt stört alltså. :/

Må FINT

2006-09-02 @ 11:45:24
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Elina

Asså gud,det är ju helt sinnes sjukt att göra det. Jag blev väldigt arg när jag läste det. Det är väldigt bra att du tar upp sånt på din blogg = )

2006-09-02 @ 17:09:09
Postat av: Fredrik

Till elina:
Ja, jag blev också arg, störigt att folk kan göra så här alltså... :/ Jag tar upp det som berör mig... :)

Må FINT

2006-09-02 @ 17:37:46
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback