Life is a movie, all you have to do is act!

Jag har den där lilla egenheten (psykiska störningen?) att då jag är ute och går så gillar jag att tänka vilken låt som skulle passa som min theme-song just då, som om jag går på stan så tänker jag vilken låt man skulle lägga på om det var en film.
Eller.
Så letar jag fram en låt och lyssnar på den och går där och tänker att det är en film jag är med i. Det är lite eget. Kanske. Men.
Life is a movie.
Om mitt liv blir film när jag dör, undrar vem av dagens skådespelare som passat för att spela mig... Lätt att
Colin Firth skulle spela mig tror jag. Han i Briget Jones Dagbok, som spelar Mark Darcy.

Eller en ung Michael Douglas.
 
Svårt...


Eller Elijah Wood...

Fan. Can't decide!

Signerat,
Fredrik

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, då är vi två som delar den "psykiska störningen". I dag var jag på riktigt bra humör och på väg till jobbet nästan "skuttade" jag fram och tänkte att The Chords "Sh-Boom" skulle passat in grymt. Du vet den som går "Life could be a dream, If I could take you up in paradise up above..." i sådär barbershop-stuk. Ja där ser man va konstig man kan vara en helt vanlig tisdag ;).

Postat av: Fredrik

Till laura:
Åh! Grymt att jag inte är ensam, var lite scared där ett tag. Visst är det sinnesjukt kul att göra så? :)

Må BRA

2006-09-27 @ 19:38:29
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback