Like a rolling stone, Bobby...

Bob "Bobby" Dylan skulle jag vilja påstå är ett musikaliskt geni. Jag har börjat uppskatta hans musik på äldre dagar, därför tänkte jag delge er med en Top-10-lista på vilka 10 låtar jag anser är hans bästa. Ingen speciell ordning.

Top-ten Bob Dylan-låtar:

  • "Positively 4Th Street"
  • "Like A Rolling Stone"
  • "Blowin' In The Wind"
  • "The Times They Are A-Changin'"
  • "Tangled Up In Blue"
  • "Mr. Tambourine Man"
  • "Just Like A Woman"
  • "Visions Of Johanna"
  • "Hurricane"
  • "Workingman's blues #2"

Där har ni 10 underbara låtar med Bobbie.
Enjoy!


"How does it feel
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?"


Yes how does it feel?!

Älskar den låten...

Signerat,
Fredrik
Bilder:
bobdylan.com


Kommentarer
Postat av: åsa

äldre dagar? å hur gammal e du om ja får fråga?! =)

Postat av: Fredrik

Till åsa:
Haha... 18 :P Jag tenderar att gilla dra meninagr där jag framstår som 80, för det känns som det inger respekt... haha nä, men jag vet inte avrför. Jag är 18 i alla fall...

Må BRA

2006-09-26 @ 19:49:28
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback