Mitt liv, tankar och åsikter i listform... Jävligt lång sådan.

Senaste impulsköp: En CD-skiva. Modern Times med Tom petty.

Bästa fikat: Ett Wienerbröd och en kopp te.

Färg du hatar: Hatar ingen färg. Jag föredrar vissa färger, men riktigt påskgul kan vara ful.

Nåt som gör dej förbannad: Att någon behandlas illa. Har slagit en person för det. Mitt enda slag.
Så får du motion: Joggar, promenerar och springer.
Om du var en blomma: Skulle jag inte vara medveten om det.

Det dyraste du äger: Vet inte... TV?
Tidigaste barndomsminnet: Eh. Minns inte. Haha.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Beror på vem det är.
Samlar på: Mycket. Gillar Coca cola-merchendise.
Underskattad grönsak: Samtliga. Utom broccoli.
En bil är en: Rullande sak.
Pryl du inte kan vara utan: Mobiltelefon.
Ditt livs aha-upplevelse: När jag ringde Aha-118-118. Ne, skämt åsido. Vet inte.
Lyx är: Gött!

Tidningar du prenumererar på: Ingen. Läser gratis på Internet.
Du gör med 100 upphittade kronor: .Behåller. Så klart.
Nån du saknar: Mig själv ibland.
När grät du senast: kanske någon månad sedan, jag såg på Micke och Molle.-filmen hehe.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Man inser att alla ens kläder börjar bli inne en gång till.

När är du gammal: Då jag inte känner mig ung.

Svart eller vitt? Vitt.
Mjukt eller hårt? Mjukt.
Homo eller hetero? Metro? Hetro.
Höger eller vänster? Gillar vänster.
Stor eller liten? Stor.
Loket eller Oldsberg? Oldsberg.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller storstan? Storstan.
Kram eller puss? Kram och puss.
Vagn eller buss? Eh. Buss har vi här.
Hyrfilm eller bio? Bio. Annars är man korkad.
Gräs eller grus? Gräs.
Piggt eller opiggt? Piggt.
Pasta eller potatis? Pasta.
Tjänare eller tjäna? Tjäna pengar.
Is eller mjukglass? Mjukglass. Is i sig är inte så gott.
Natt eller dag? Dag.
Felix eller Heinz? Felix.

NK eller Myrorna? NK

Marsvin eller hamster? Hamster.
Rakad eller orakad? Rakad.
Biffig eller slank? Slank.
Blåögda eller brunögda? Spelar ingen roll.
Popsnöre eller sportfåne? Popsportare?
Naken eller pyjamas? Underwear, så klart.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Skugge där.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Stormare så klart!
Kaffe eller te? Te.
Champagne eller ramlösa? Loka.

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Väggen.
Bakispizza eller bakischirre? Pizza med chirre.(Kanske är det gott...)
Förfest eller efterfest? Efterfest. På en balkong? (Eh...)
Engångssex eller engångstallrik? Engeångssex.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Glasögonorm eller linscooling? Glasögonorm.
Plugga eller jobba? Plugga först, jobba sen.

Planka eller pröjsa? Pröjsa. ärlighet varar längst.
Yngre eller äldre? Äldre... eller? Va?! Yngre. Eller ne. Äldre. Vad syftar ni på?! Jag blir förvirrad! Båda.
Lång eller kort? Lagom. Jag bor ju i Sverige.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Nej.
 Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Beror på vem det är.
Tycker du om ord? Japp
Nämn namnet på en tennisspelare? Jonas Björkman.
Finns det någon du ogillar starkt? Ja.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Löserg ärna, men undviker dem helst.
Om någon trycker ner dig,  vad gör du då? Trycker tillbaka.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Blandat.
Är du svartsjuk? Jo, det är jag.
Vad gjorde du igår kväll? Tog det lugnt. 
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? De får göra som de vill.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Inget. Minns.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? "Olyckligt kär i ingen speciell" av Fredrik Virtanen
Tyckte du om att gå i skolan? Ja, den var (och är) bra.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Jag går still, engelska.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Går fortfarande! Matte.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Går som sagt fortfarande, så ja.
 Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Eh varje dag, som sagt.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Japp!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Ett där jag inte trivs.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Bli förvånad kanske, men acceptera det. Hoppas jag.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Japp
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Fri vilja!
Vad är ditt favoritpålägg? Ost...
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Jag vill sova vidare.
Är du troende? Nej
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Nej.
Tycker du om stearinljus? Ja!
Använder du hårbalsam? Ibland.
När blir man vuxen? Då man känner sig vuxen.
Vilken färg har din tandborste? Blå.
Har du lök i köttbullarna? Hatar lök.
Hav eller sjö? Hav!
Har du någon skrivare? Ja!
Har du någon scanner? Ja!
Vad har du för väckarklocka? Höhljud från IKEA
Hur ofta klipper du tånaglarna? Då det behövs...
Har du hår på ryggen? Nej.
Har du betalat månadens räkningar? Ja.
Använder du hudlotion? Ibland om jag är torr. Haha. Gayigt...
 Har du åkt ambulans någon gång? Nej. Hoppas jag slipper det.
 Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Salt. Men helst ingen.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Ja tack!
Tycker du om Dr Pepper? Blä! Äckligare får man leta efter.
Äpple eller Päron? Äpple.
Äter du fiskbullar? Annars är man vek.
Svettas du mycket? Då jag tränar...
När klippte du dig senast? Ett tag sedan.
Vad kollade du senast hos doktorn? Ögonen.
Har du fått riktig massage någon gång? Japps. Gött.
Tycker du om rökt kött? Ja
Vilken är din favorit på Mc Donalds? QP!
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? McD är klassikern. Så McD it is.  
Platt eller vanlig dataskärm? Spelar ingen roll.
Vad har du för mobiltelefon? Spny Ericsson k610i
Hur betalar du dina räkningar? Nätet.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Japps!
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Ehh nej, ingen ordning.
Hur stor hårddisk har du? Sist jag kollade hade jag ingen, men datorn hade 160 Gb
Har du överkast på sängen? Japps.
 Har du brutit något någon gång? Laddat hem musik.
Vad är den värsta sjukdom du haft?  Oj. Vet inte.
Har du blivit sövd någon gång? Japps, då jag opererade ögonen.
Lever din mormor? Japps!
Har du varit med på TV? Det kan du skriva upp!
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Sova... kanske.
Använder du tofflor? Ibland.
Använder du morgonrock? har en men den användas sällan. Synd. Det är gött med morgonrock.
Är du en Besserwisser? Jag tycker inte det...
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej. Jag får panik och låter fantasin skena iväg bara det är samma dag som utgåpngsdatumet. Jag drack inte mjölk på en månad efter att jag druckit en dag "gammal" mjöljk.
Beskriv din humor: Sjuk och skön.

Nu har jag en fråga till er. Hur i hela fridens namn orkade ni läsa igenom detta?!

Signerat,
Fredrik




Kommentarer
Postat av: Kerstin

uttråkad.. haha

Postat av: Fredrik

Till kerstin:
Haha... Mmm...

Må BRA

2006-09-08 @ 23:43:32
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Kimpa

Hur fan orkar du skriva SÅÅÅÅÅÅÅ långa listor?

Ha det!

2006-09-09 @ 16:20:56
URL: http://totti.blogg.se
Postat av: Helena

Jag vet inte haha :D Roligt att se hur andra människor är helt enkelt! Må goood!

2006-09-09 @ 19:04:36
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Kimpa:
Haha jag svarar bara... :)

Till Helena:
Haha, verkar jag wierd eller? haha

Må FINT

2006-09-09 @ 20:17:36
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Helena

Inte mer än mig i alla fall så du kan chilla haha :D Ha det!

2006-09-10 @ 14:33:36
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till helena:
Tack du! :)

Må STRÅLANDE fint

2006-09-10 @ 14:43:45
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback