Tankar kring reklam på bloggen...

Många har reklam på bloggen.
Somliga verkar ju inte direkt vara särskilt lästa men har ändå mycket reklam.
Reklam = pengar.
Jag har funderat på detta. kanske ska jag falla för kapitalismens dragningskraft och sälja mig. Ge bort min blogg till företagen. Att slänga ned sina märken på.
Kanske.
Men någon som vet hur mycket besökare per dag man ska ha för att reklam ska vara aktuellt?
Och hur känner ni som läser? Jag skulle givetvis inte slänga hit reklam om det skulle leda till att ni sticker. Så klart.

Signerat,
Fredrik


Kommentarer
Postat av: bonny

hej
valet gick åt skogen ja - men du - har jag tipsat dig om dagens DN - en artikel av Bo Rothstein - läs den!!! DFen komemr at göra dig på lite bättre humör tror jag...he he

Postat av: Fredrik

Till Bonny:
Läste nyss. Bra text och faktiskt har den rätt. :)

Må BRA

2006-09-20 @ 12:20:25
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Ally

Hallå där :) du verkar vara en sån där ruggigt teknisk och smart person, i och med din snygga design och så på din blogg. Jag, å andra sidan, är superlost när det gäller kodning och allt, när det kommer till html vet jag noll... Anyway, skulle du inte kunna fundera på att skriva nån sorts guide till hur man fixar snygga färger på layoten och så? Det var faktiskt genom dig jag lärde mig lägga in videor på bloggen ;) Fundera på det iaf. Ha det super!

2006-09-20 @ 13:07:15
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: öja

Vem vill göra reklam på din blogg? Eller syftar du på typ Tradedoubler?

2006-09-20 @ 15:54:18
Postat av: Fredrik

Till Ally:
Oj, jag är inte det... :/ Jag bara framstår som det... Tyvärr. Jag vet inte så mycket egentligen, jag mest chansar :P Men jag ska se vad jag kan göra. :)

Må BRA

2006-09-21 @ 12:54:45
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Öja:
Inte vet jag.

Må BRA

2006-09-21 @ 12:55:09
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback