So little time, so much to do...

Igår var jag på bio, som sagt. Filmen var kanon bra! The Number 23 hette den. Med Jim Carrey i huvudrollen, vilket kändes lite wierd då man inte är van att se honom i seriösa roller. Men han gjorde ett bra jobb, tycker jag.

Filmen får en mycket stark trea av mig.

Idag har jag vart på ÖSK's premiär mot Gefle, borta. Jag har alltså besökt staden Gävle. Tillbringade större delen av min tid där inne på O'Learys samt vid mtchen. Som var rätt tråkig och dålig. Blev bara 0-0. Tyvärr. Om den kan ni läsa här.

Efter seg hemfärd så har jag nu duschat och ska snart förtära en baguette.

Må väl mina små vänner, hoppas ni också haft en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Vanda <3 hbk . :)

YEÄÄÄÄÄÄÄÄH!
Såg premiären i Halmstad. Shalalala 3 poäng mot hif som borde känna ssiiig lagom äääägda..
Yeyeyey!

ösk gjorde väl ändå det bra. 1 pinne . inte pjåkigt! ;P

Postat av: Lisa

Haha, jag skulle också gå på den matchen, men det blev så kallt så jag mesade ur:S

2007-04-09 @ 23:08:17
URL: http://lisai.blogg.se
Postat av: eremo

Skönt att AIK fick stryk.

Men vi måste prata om det här med din filmsmak, The number of 23 sög ju så jävla hårt!
Vad är det för fel på dig?
hihihi

2007-04-10 @ 08:14:48
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Lisa

Jaså, en trea var högre jämfört med resten av recensionerna, kanske blir en titt då! Såg Babel igår, wow vilken sjukt bra film!

2007-04-10 @ 12:13:31
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Vanda: Borde vart tre :/
Lisa: :O hur kunde du?
Eremo: Aik kan få plantera sig i division sex. Jag VET att den filmen var hyfsat speciell och lite krystad, MEN jag tycker ändå den var värd en trea. Bara för att. Och jag är lite hooked on nummer 23 nu.... Men om vi ska gifta oss så är min filmsmak ngt du måste acceptera ;)
Lisa: Haha, ta den med en nypa salt.

2007-04-10 @ 18:04:42
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback