Fredrik goes flat...

Då har jag - äntligen - sållat mig till skaran av människor som pryder väggen med en platt-tv. Igår var jag och införskaffade mig underverket - en LG 37`` LF 65. LCD, givetvis.

Nu sitter den där och pryder väggen. Helt otroligt snyggt! Helst svart och högblank-lackad.

Och givetvis går den här leksaken rakt in och upp på samma plats som mina andra älsklingar. Utan tvekan. Har jag lagt ut lite drygt 16 000 på den så är det helt enkelt en självklarhet att den ska vara en av mina älsklingar, dessutom är den så sjukt snygg där den sitter, på min vägg.

Inlägget skrevs för övrigt med min nya älskling som skärm. 

I love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiees. de var ingen billig älskling. liksom. hey? måste vara en hemmabio size på den?
har lönen kommit ;)?

Postat av: Fredrik

Vanda: Den är lagom stor :) inte hemmabio haha. Lönen har funnits med i bilden ja.. :P

2007-08-05 @ 15:06:16
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback