Fucked up...

Om man försöker leta lite i arkivet på den här bloggen så är den helt störd...

Jag är inte heller så duktig så jag kan fixa det. Allt vi kan göra är att blunda för det och låtsas att allt är normalt. Att bloggen fungerar som den ska och har samma klass som ett finare hotell i mälarstaden Västerås.

Typ.

Men nu vet ni i alla fall att det kan vara lite si och sådär i arkivet.

Jag ska åtgärda det. Tänk er att det kommer ske i samma takt som när vägverket ska fixa något.

Så don't get your hopes up!

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Jaa, en helt underbar stad helt enkelt =) Haha, precis det är ju ekonomiskt! :D SOffa har jag nog, men liten lägenhet troligen ^^ Orkar inte logga in på msn :P SKa sova nu
;) Godnatt! =)

Postat av: ~Johanna~

Gör det du med ^^ Klart vi gör :D Godnatt (igen!) ;)

2007-08-15 @ 00:03:29
URL: http://sayitall.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback