Jag och chefen sitter i drag...

Det är svinkallt här! Jag och chefen är placerade under en jäkla luftventilationsutblåsare. Och varje eftermiddag kring klockan två så kör den igång med fulla blås och kyler oss sönder och samman. Min chef kännde redan igår av en förkylning och idag blev hon tvungen att gå hem.

Vi misstänker båda två att det är ventilationen vid oss som kyler ned oss likt Leonardo DiCaprio rollfigur Jack kyls ned  i Titanic, då de hamnar i det svinkalla vattnet.

Jag börjar också misstänka that I'm coming down with something...

Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Karoline

Förutom att det inte är Brad Pitt som spelar i Titanic ;)

Postat av: Babyfood

Haha, nej just det. Jag tror alla Leo älskare där ute just dog en smula..inside.
AC är en ond uppfinning! Slå sönder den så fort du får en chans :P (och dokumentera detta med en kamera så att du kan lägga upp lite ac-krossar-bilder på bloggen sen ;) )

2007-08-17 @ 15:19:37
URL: http://babyfood.blogg.se
Postat av: Bella

"..som kyler ned oss likt Leonardo DiCaprio rollfigur Jack kyls ned
i Titanic" klockren! Haha

2007-08-17 @ 22:08:25
URL: http://bellish.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Karoline: Du ahr inga bevis! Mohahha
Babyfood: haha men jag visste faktiskt att det var leo, men skrev brad pitt av någon jävla anledning.. Kanske är för tt jag går och tänker å honom hela dagarna eller nåt, vad vet jag höhö... AC är bra om den funkar ju :P
Bella: I know :D

2007-08-18 @ 21:40:23
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback