Vem är du? Vem är jag? Levande charader...

Jag ser det allt. Hur ni sticker in era nyllen och kikar på vad det här spektaklet nu kan vara. Er nyfikenhet är det som drar er hit. Till min lilla blogg.

Ni frågar er; "Vem är nu den här clownen som har ersatt "Johan Glans"?"

En mycket legitim fråga. Givetvis.

Men ni får väl kika vidare här i bloggen.
Vända och vrida.
Lyfta på stenar.

Så kanske ni som vill får en bild av mig. En bättre bild än den som figurerar på Blogg.se's hemsida.

Ni har faktiskt vart många besökare idag. Många som velat veta vem fan den där killen på bilden är. Vad det är för en bloggare som gått och blivit omslagspojke. Och det är superkul, då det faktiskt var det som var lite tanken med att bli omslagspojke. Skapa en nyfikenhet. En förändring.

Förändringar behövs faktiskt. Därmed inte sagt att
Erik (aka Johan Glans) gjorde ett dåligt jobb som omslagspojke. Nej, nej, snarare tvärtom. Han var en exeptionell omslagspojke.

Men jag är inte den som är den. Så att jag skulle säga nej till möjligheten att bli blogg.se's frontman. Om jag sa annat skulle jag ljuga mig blå.

Och alla ni som undrar varför jag hamnade där, på förstasidan, så kan jag ju bara säga att jag tog ett lysande tillfälle i akt att närma mig blogg.se med en förfrågn om att få visa min rätt mediokra nuna där. Och de nappade på mitt förslag.

Så kan det gå.

Nu ska jag låta er lyfta stenar och öppna badrumsskåpsluckan ifred.

Kika på!

Kommentarer
Postat av: Erik

... och där gick jag på första niten. Jag läste inte detta inlägg innan jag skrev kommentaren till det här ovan. Fy mig. Tack för de fina orden, mr Blogg on the rocks, de värmer som en stadig grogg (on the rocks) denna tidiga höst. Det har varit en härlig tid som omslagspojke. Förvalta din tid väl.

Postat av: Fredrik

Erik: Lurre! Ingen orsak :). Jag ska förvälta tiden väl haha. Även om jag känner mig oroad över alla bloggsupportfrågor man får... :/

2007-09-01 @ 09:04:35
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: sandra

jag måste bara fråga, kan man inte fixa något så man kan byta namn på sin blogg? :)

2007-09-12 @ 22:27:59
URL: http://vattenmolekyl.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback