20:00 - 23:00: Gilmore Girls, House och 45 minuter

Ikväll är jag snärjd av tv:n. Min absolut underbara älskare.

Klockan 20:00 så börjar Gilmore Girls. Denna serie som jag kommit att älska med åren. Dess charm är ju helt otrolig. Så bra så bra. Lorelai, Kirk, Luke och Rory så klart, dessa, på sina egna sätt, älskvärda karaktärer.

Jag vet, det är en "tjejserie", eller har i alla fall fått den stämpeln, men det skiter jag i. Jag ser på vad jag vill, jag är fan myndig.

För övrigt, Alexis får gärna bli min girlfriend. Jag menar vilken normal kille skulle tacka nej till henne? Egentligen.

I alla fall, från söt till en het, Hugh Laurie. The Man. Alltså, det finns ingen manligare än Dr. House. House är den ultimata mannen. Så ultimat att jag inte kan undgå att älska honom. Jag har sagt det förut och säger det igen, det finns bara en man jag skulle ligga med. Det är Dr. House.

Klart jag kan säga så. Givetvis. Jag menar, Dr. House finns ju inte på riktigt. Men om han gjorde så skulle han vara den enda mannen som skulle få ligga med mig.

Sen i alla fall avslutas kvällen med Reneé Nyberg i 45 minuter. How nice indeed.

För övrigt tror jag mitt matteprov gick okej. Kanske, med lite tur, precis g.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh, älska Gilmore Girls :D Jag längtar till kvällen!

Postat av: Fredde

Jag menar; du har ju inte fler kvinnopoäng än manliga för inte ;)

2007-02-06 @ 18:29:19
URL: http://getfready.blogg.se
Postat av: josefin

Jag bänkar framför House om 8 minuter, vi ses där! ;P

2007-02-06 @ 20:52:23
Postat av: Laura

Kan bara instämma. Som älgen är i de svenska skogarna är Dr Gregory House läkarseriernas konung. Magnifik ut i fingerspetsarna.

2007-02-06 @ 22:03:14
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Fredrik

Sofie: Det var bra :)

Fredde: haha nä precis höhö.

Josefin: Åh såååå braaaa :)

Laura: I know!! Genial beskrivning.

2007-02-07 @ 10:20:55
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Lisa (såg Gudfadern 1 för nån dag sedan, dags att minnas Marlon Brando!)

Det bidde Grey's Anatomy kväll igår till skillnade från förra veckan..Det var ju faktiskt säsongsavslutning och allt! :) Tänkte höra, finns det chans att du är bra att designa blogspot också? :)

2007-02-07 @ 19:04:41
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Älskar den serien!! Drömde om Luke inatt..

2007-08-02 @ 16:36:41
URL: http://engslycka.bloggagratis.se/

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback