I don't feel like dancin', makes me wanna dance. Som fan.

De eminenta Scissor Sisters senaste hitlåt I don't feel like dancin' får mig att vilja svänga mina lurviga. Eller vad man nu ska säga.

Den är så bra så det finns inte ord egentligen. Min iPod slumpade fram den idag på väg hem. Jag kunde knappt hålla mig från att dansa.

Att skapa en text om att inte vilja dansa och sen sammanföra den med en melodi som är helt sinnesjukt dansimpulsgivande så att man vill börja dansa sig hem längs gatan och dansa alla man möter så väl upp som ned i brygga och sen dansa vidare och lämna dem helt oförståeende är, enligt mig, helt genialt. Hatten av för Scissor Sisters.

Och nej, jag kunde inte hålla mig.

Jag dansade hela vägen från brevlådan fram till dörren.

And it felt sooo goood.

Så ladda hem eller köp den. Och försök motstå dess invit till dans.

Good luck, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, riktig danslåt är det. Man blir bara glad :)

Postat av: Anna

Man kan inte låta bli att bli riktigt glad när man hör den! Du har så rätt:)

2007-02-02 @ 19:38:41
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Till Sofie:
Mm :)

Till Anna:
I know :)

2007-02-03 @ 13:48:19
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback