Tankar om Mello från mina k610i-anteckningar igår...

Igår såg jag Mello. Jag antecknade igår lite saker för mig själv i mobilen, Bra att ha när man ska skriva här. Raka, korta och rätt dåligt formulerade tankar från mig igår kort sagt. Vill ni läsa dem?
 
---
Ugglas låt. Mer framståeende reffs tack. Lite tryck. Uggla behöver tryck. Kan någon trycka på Uggla? Höhö. Grymt scennummer. Cool kille. Gubbe?
---
Hjälp vilken skit! Azar. Skämt. Ta bort honom. Ingen Darin. Darin skulle kunna lyfta låten. Sluta skriva om Darin!
---
Sanna har bra reff. Dåliga verser. Lite trash? Ohet!
---
Ugglas. Påtänd? Ögonen! Okej låt. Sjunger dåligt. Ugglas klarar den inte. Läskig människa. Joplin? Nej.
---
After Darks låt är Schlagerporr. Barn fattar inte. Vuxna fattar. Måste gå vidare. Bara för att. Röra om i grytan! Tina, fingerföring? Nej. Sluta! Ernst ser lustig ut.
---
Finer.. Fin låt! Ballader vinner inte finaler. Denna går till final. Lätt. Och tjock. Kikki och Anna. Paralell?
---
Verona. Toalett-låt. Hon låter wierd. Dålig. Inte vidare.
---
Andreas. Läder? Skaivgt! Talk? Svett. Jobbigt. Komma i? Kan inte komma ur. Bra reff. Vidare lätt. Mest välgjorda låten.
---
Luuk har vart kulig hela kvällen. Gillar Luuk. Spännande namn. Två u. Estniskt.
---
Pizza!! Luuk är kulig. Gillar för övrigt hans pressentationer med artisterna. Luuk är det nya svarta! Utan Carina Berg. Carina Berg är passé.
---
Rätt vidare. Inga skrällar där inte. Uggla, Sarah. Andreas. After Dark och Sanna. Sarah vinner. Och förhoppningsvis Uggla. Förmodligen inte Uggla. Andreas har bra låt. Sanna borde åka. After Dark får nog andra chansen.  
---
Sarah Dawn Finer till final. Rätt. Finer var bäst. Och sicken röst!
---
Uggla till andra chansen. Uggla inte glad. Trodde nog på final. Kommer till final via andra chansen. Tillräckligt bra låt. Eller?
---
Sanna till andra. Okej låt. Dåliga verser bra reffs... Typ.
---
Andreas Johnsson till final med sin dänga. Helt rätt. Men trist. Roligare om Uggla tagit platsen. Faktiskt. Uggla är mer spex. Andreas är sliskig.
---
After Dark utslaget. Bananas! Besvikelse. Lindarv försöker dölja. Lyckas inte. Onani är det nya svarta? Nej. Inte det nya svarta.
---
Okej omgång. Godkänd. Onanilåten borde gått vidare. Synd. Haha Lordi serien var kul btw. Lordi Lordi. Dog lite av skratt. Skrev inget då. En vecka. Andra chansen. Längtar.
---

Där hade ni dem. Alla mina anteckningar från igår. Tagna rakt från mobilen.

Kommentarer
Postat av: J.Le

Tack för kul läsning. Luuk regerar verkligen.

Postat av: Felicia

haha, det där var kul läsning!

2007-02-25 @ 15:39:28
URL: http://feeliciaa.blogg.se
Postat av: Danstanten

Svenska folket måste vara helt humorbefriade eftersom inte After Dark gick vidare!

1. Det var en riktig schlagermelodi (eller egentligen Pet Shop Boys tror jag)

2. Texten är otroligt rolig! Kul med en text som någon har lagt ner lite tid på - kan inte vara lätt att göra en text som är tvetydig från början till slut.

Varför ska svenskarna vara så himla tråkiga? Varför inte vara glad att det händer något KUL? Det fanns inte ett enda fult ord i hela låten så man kan inte skylla på att den är opassande för barn eller något sånt...

2007-02-25 @ 16:14:17
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: Anna

Andreas är läcker. Uggla är pinsam.

Ha det
//Anna

2007-02-25 @ 19:18:01
URL: http://majsanna.blogg.se
Postat av: Sara

Jag håller med, After Dark borde ha gått vidare. I övrigt förstod jag mig inte på resten av de tävlande. Ugglas, hallå? Och varför var man tvungen att se hennes trosor hela tiden? Kan någon svaret på det? Eller var det bara jag som led?

2007-02-26 @ 22:23:33
URL: http://sarakristina.blogg.se
Postat av: Fredrik

Alla tycker vi olika. Såhär tyckte jag. Ja, det var ju meningen att det skulle vara kul läsning :)

2007-02-28 @ 18:30:53
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback