A Blogg On the Rocks tävlar ut fem CD-skivor!

Nu mina kära läsare så har jag fått möjligheten att ge något tillbaka till er. I smmarbete med årets CD-rea så lottar jag här med ut fem CD-skivor. En ensam vinnare får utöka sin skivsamling med fem lysande CD-skivor.

De fem som står på spel är:

Pink - I'm Not Dead
Per Gessle - Mazarin
Arctic Monkeys - Maximum Arctic Monkeys (Biografi)
Bruce Springsteen - We Shall Overcome
Moneybrother - Pengabrorsan

Allt ni behöver göra är att svara rätt på nedanståeende tre frågor. Samt ett moment till.

Fråga 1: I samarbete med vilket skivbolag ger Bruce Springsteen ut sina album?

Fråga 2: Vad heter de tre jurymedlemmarna i amerikanska American Idol?

Fråga 3: Vad var namnet på Moneybrothers debutalbum?


När ni svarat på de tre frågorna och tror ni har rätt svar så kan ni titta på de tre kategorierna här nedan. Gå in på http://www.cd-rea.se/list.php och söka bland alla cd-skivor som ingår i årets cd-rea. Ni ska tipsa mig om tre skivor till varje kategori. Totalt nio skivor.


- Nya skivor jag missat men passar på att köpa nu

- Godingar som jag inte har och vill nu bunkra upp med

- Perfekta presenter att ge bort (skivor man borde äga!)

Skicka svaren på de tre frågorna, samt era skivtips till mig; [email protected] Som utslagning, då fler kanske svarat rätt, så ska ni skriva med en motivering till varför just ni ska vinna.

Skriv även med fullt namn och adress så jag vet vart jag ska skicka dem om ni vinner. Ni som har en blogg ska skriva med er bloggadress.

Märk mejlet (ämne): A Blogg On the Rocks tävling

Exempel på mejl:

Fråga 1:
Svar.

Fråga 2:
Svar.

Fråga 3:
Svar.

- Nya skivor jag missat men passar på att köpa nu
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
Tips 2...
Tips 3...

- Godingar som jag inte har och vill nu bunkra upp med
The Rising - Bruce Springsteen
Tips 2...
Tips 3...

- Perfekta presenter att ge bort (skivor man borde äga!)
Pengabrorsan - Moneybrother
Tips 2...
Tips 3...

Motivering:
Jag tycker jag borde vinna de fem cd-skivorna för att...

Förnamn Efternamn
Adress
Postnummer Postort

Bloggadress (om ni har en egen blogg)

Så enkelt är det. Alltså, skicka dina svar, tips, samt motivering till [email protected]

Absolut sist, jag skulle uppskatta om ni tipsade om den här tävlingen i era egna bloggar! Länka hit. Ni som har tipsat om den här tävlingen i sin blogg får gärna kommentera in det här nedan i kommentarsfunktionen.

Jag väljer själv ut vinnaren. Det går inte att överklaga mitt beslut.
Vinnaren kommer pressenteras med för- och efternamn här i bloggen.
Endast ett bidrag per hushåll.
Vinnaren behöver INTE stå för frakt.

TÄVLINGEN HÅLLER PÅ TILL MÅNDAGEN DEN 5/2 KLOCKAN 00:00!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tipsat!

Postat av: Lisa

Ooh, tänk ett par nya skivor. Trist att man är så sjukt dålig på att motivera och komma på tips!

2007-01-31 @ 19:00:39
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Till Malin:
Tack! :)

Till Lisa:
Jodå! Försök :). Och det där med tipsen är mest att du ska skriva skivor DU gillar ju! Tipsen avgör inte om du vinner eller ej. Motivera något bara, försök! :)

Ha det

2007-01-31 @ 20:00:41
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback