Karlstad in my heart!

FAN. Eller något. Jag vet, bristande vokabulär. Vi förlorade. Stort. 2-5 blev det. 08orna tog oss.

Fan.

Så dåliga som FBK var idag kan jag inte minnas. Uselt är en underdift. Så Håkan Loob, ge mig mina två timmar och tolv minuter tillbaka eller vinn nästa match. Bara att välja. Men älskar ändå mitt FBK. Så klart. Lika mycket som jag älskar mitt Örebro SK.

Dessutom som extra misshandel så missade jag House på grund av detta. Livet går inte som man vill ibland. Eller väldigt sällan faktiskt.
När går reprisen?

Jag känner att jag vill lätta mitt hjärta också. Det finns något jag behöver säga.

Jag älskar Karlstad. Ja, det gör jag. Lika mycket som jag älskar Örebro. Jag har vid flera tillfällen övervägt att söka till Karlstad universitet bara för att. Staden har ju allt.

Inte nog med en vacker hockey (oftast i alla fall) så har ni ju det som jag är svag för. Värmländskan. Jag smälter som en isbit tillsammans med en citronskiva i en drink nyss beställd av någon på en bar i varma och soliga Florida.

Den är så vacker. Tycker jag.

Karlstad har även heta tjejer. Så klart.

Och trots att alla i Örebro ser på er som bönder så älskar jag er. Jag är inte som de andra Örebroarna. Jag är smyg-Karlstabo...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag älskar både Karlstad och Örebro, faktum är att jag vill bo i båda städerna!

Postat av: skyler

men vist är det en kanonstad!? har bott där sen i oktober och trivs som fisken i vattnet för stan har allt jag behöver iaf. eller ja...var tusan är solen de utlovar?

2007-01-10 @ 10:45:06
URL: http://skyler.blogg.se
Postat av: Malin

Staden funkar..på alla sätt och vis. Värmländskan kan vara humoristisk ibland (no offense) och universitetet är bra. Dock räcker nog 3 år för mig, sen vill jag tillbaks till mitt kära lilla Huddinge/Sthlm.

2007-01-10 @ 15:03:35
URL: http://malapala.blogg.se
Postat av: Fredrik

Till Angelica:
Same same :)

Till Skyler:
Verkar vara en soft stad :)

Till Malin:
haha... ja, men den är jävla fin, värmländskan... :)

Ha det BRA

2007-01-10 @ 15:49:20
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Maja

Men jaaa, flytta hit! Nu!

2007-01-10 @ 18:46:53
Postat av: Fredrik

Till Maja:
Haha :) inte nu kanske... :P

Ha det BRA

2007-01-11 @ 12:21:50
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback