Leif GW Persson gillar hollandäs och världen som jag känner till den finns inte längre...

Usch. Jag är helt ofokuserad. Jag sitter här och ser på tv.

Efterlyst.

Jag vet inte vad de säger för jag bara tittar. Jag har stängt av mina öron och de tar inte ljud mer. Mina tankar far omkring och försöker samla sig lite, det går inte. På TV:n far inslagsbilder förbi... bilder på misstänka och framförallt på Hasse Aro och Leif GW Persson.

Sådär sitter jag. Stirrandes i kanske tjugofem minuter. Tills jag kommer på mig själv med att sitta och tänka över hur Leif GW Persson är som privatperson och vilken sås han skulle föredra till oxfilé.

Jag blir skrämd över att han nog inte väljer bea utan hollandäs... Hollandäs till Oxfilé? Då har världen gått under. Den är i alla fall inte som den borde vara. Som den en gång var.

Gud vad osammanängande detta blev. Jag är i lite av en chock.

Varför blandade jag in sås?

Jag behöver sova. Men först en kopp te. Och resten av Efterlyst...

Undrar om Leif gillar vanlig brunsås...

Kommentarer
Postat av: Laura

Hmm. Jo. Du behövde nog sova ;).

Hoppas du får en bra helg!

Postat av: Fredrik

Till Laura:
Mm .. tack :)

Ha det

2007-01-28 @ 11:11:56
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback