"Äntligen fredag, då är det snart måndag igen så man får börja jobba!"

Har vart fullt upp i helgen.

I fredags var det utgång, det blev en sen kväll... eller ska man säga tidig morgon?
Hehe.
Trött hela lördagen. Det hela blev inte bättre av att min morbror hade 50-årskalas på lördagen. Jag hade måttligt svårt att vara social där kan jag meddela, typ halvsov på stolen...

Och idag har jag vart på min systerdotters kalas. Hon fyllde ju ett i onsdags...

Så nu är jag trött och vill sova, för imorgon ska jag jobba igen.

Helger sägs vara till för att vila upp sig, jo tjena...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sällan man blir speciellt utvilad efter helgen. Själv har jag jobbat, så det har inte varit mycket vila. Haha. Men på fredag går jag på semester :D Underbart!

Postat av: Fredrik

Sofie: I know :/ helger är nästan mer tärande än vardagarna :S haha nä, men helgerna blir ju tiden då man ska hinna med allt annat.... Skönt med semester :)

2007-07-02 @ 22:26:46
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback