Drogbaronen...

Idag har inte mycket hänt... Det har vart en väldigt ointressant dag ur en bloggs point of view.

Dagens höjdpunkt kan ha vart då en mycket trevlig arbetskamrat överraskade oss med lite eftermiddagsfika i form av Wienerbröd. Typ.

Noterade dock en intressant sak i Aftonbladet. Tydligen
en man i Mexico som hade hela 207 miljoner dollar i kontanter - hemma. Jag kommer osökt att tänka på Joakim Von Anka, en av mina förebilder som liten. Bara det faktum att veta att man har så mycket pengar att man skulle kunna bada i dem måste ju vara enormt tillfredställande, eller hur? Sen kan man ju disskutera om hur vida det är särskilt sanitärt att göra det men men...

Mannen går dessutom under epitetet "drogbaronen"... Det låter ju givetvis mycket häftigare än vad det är. För det är ju inte häftigt någonstans med droger. Men att på ett eller annat sätt kallas för någon sorts baron tycker jag känns lukrativt. Jag skulle gärna kallas för bloggbaronen, eller något i den stilen...

Men som sagt, i övrigt har dagen vart rätt trist.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite tantvarning att bli glad över eftermiddagsfika, bloggbaronen! :O

Postat av: Fredrik

Jessica: haha jag vet :P

2007-07-25 @ 16:05:27
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: APP (Mimmi Pigg)

Fredrik, det står väl klart och tydligt? Jobba i ett stall. Ett stall med hästar haha. Får man fråga vad herrn arbetar som?

2007-07-25 @ 16:05:40
URL: http://www.annap.bloggagratis.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback