Oj, det blev lite mycket kanske.. Hehe.

Sommarrea på cdon.com...

Beck - Roseanna

Beck - Brandbilen som försvann (utgående)
Beck - Stockholm Marathon
Beck - Mannen på balkongen
Beck - Polismördaren
Beck - Polis polis potatismos
Scocco Mauro - Ljudet Av Tiden Som
Morrison Van - Moondance
Lundell Ulf - Danielas Hus - Det Bästa 84-94 (2CD)
Morrison Van - Astral Weeks'
Lundell Ulf - Venus & Jupiter - Det Bästa 95-05 (2CD)
Winnerbäck Lars - Winnerbäck Live För Dig
Eldkvarn - Svart Blogg
Simon & Garfunkel - Greatest Hits
Andersson Wij Tomas - Tomas Andersson Wij

Här ska svullas i hederliga gamla Beck-filmer!


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, och jag som fick dåligt samvete för att jag beställde alla Greys Anatomy-boxarna.. de kostade ju bara 199:- styck ;D Men efter att ha sett din beställning känns det helt lugnt igen, haha :)

2007-07-02 @ 00:58:58
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Vi har också köpt boxen med gamla Beck filmer, var ju rätt billig på Ginza... typ 279kr eller nåt. De är dock inte lika bra som de nya filmerna tycker jag.

Postat av: Fredrik

Maja: haha du behöver inte ha det :). Hoppas dina boxar smakar sen!
En Söder: Beck är bra, jag gillar dock de gamla filmerna... de är så... klassiska tycker jag haha.

2007-07-02 @ 22:23:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback