Hemma!

Alltså.. Ni är helt otroliga, vet ni det? Att ni lekte så hängivet i mitt förra inlägg undertiden som jag var borta tycker jag ni ska ha kredd för, absolut.

Roligt att ni ställde frågor om mig, samt att ni kunde svaren, era små bloggläsare.

I alla fall. En vecka i Bulgarien. Och jag kan med ro konstratera att jag absolut ska dit igen, utan tvekan alltså. Det är absolut ett av de bästa länderna jag vart i. Billigt, perfekt väder och fint vatten. Mer kan man inte begära, eller jo, god mat och det var det dessutom.

Nästa gång far jag två veckor tror jag faktiskt.

Jag har solat, badat och bara varit hela veckan, faktiskt. Min kropp har fått någon form av bränna sen om den är superbrun kan väl diskuteras, men jag är i alla fall inte röd, vilket för min del är positivt haha.

Kvällarna och nätterna spenderades ute. Man kom knappt hem förens klockan var fem halvsex på morgonen... Men men, jag hade i alla fall kul.

Kanske kommer upp lite bilder här på bloggen sen.
Ska bara ladda ur dem ur kameran först.

Jaha, så vem hänger på till Sunny Beach nästa år då?

Kommentarer
Postat av: Babyfood

Haha..du öser komplimanger över mig :P (ja, jag tar cred för bra låt, Håkan får inte ta ifrån mig all ära)
Kul att du hade skoj i Sunny Beach. Dit skall jag också nån gång, när jag kan övertyga min mamma om att hon inte behöver följa med. Annars blir det nog Albena igen...fast det är också väldigt härligt.
Bra blogg själv förresten :)

Postat av: Sofie

Hoppas du hade det toppen! O det är klart, jag hänger på nästa gång ;)

2007-06-20 @ 17:43:12
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Lisa

Sunny Beach vore inte helt fel!

2007-06-20 @ 19:07:36
URL: http://fashiongeek.tjejsajten.se
Postat av: Fredrik

Babyfood: Ta åt dig du bara! :) Vi kan åka nästa år ;) haha. Tack, för komplimangen själv du...
Sofie: Absolut och sweet! :)
Lisa: Vi drar om ett år!

2007-06-21 @ 13:57:47
URL: http://freddan888.blogg.se

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback