Klart det var Persson...

Men redan. Detta konstaterade jag redan dagen efter valet.

Han borde avgått innan valet, alternativt meddelat att han skulle lämna posten och att en efterträdare skulle komma någon gång efter valet. Han skulle egentligen avgått redan efter förra valet, enligt mig. Det 2002, alltså. Och det hade han nog med stor sannolikhet gjort om Anna Lindh vart i livet.

Hon hade blivit en riktigt bra partiledare och statsminister tror jag.

Men nu får vi nöja oss med Mona som partiledare...

Jag vill fortfarande ha Margot Wallström, men Mona blir säkerligen bra hon också.

Mot seger 2010!

Kommentarer
Postat av: maja

meh... anna lind va väl inte död då? hon levde väl fortfarande då, eller är ja helt borta? dog hon inte ett år senare?!

2007-06-27 @ 19:36:03
Postat av: Fredrik

japp Anna Lindh dog 2003. Men det är alltså under den mandatperioden jag tyckte Persson borde avgått, och anna borde livit statsminister, för om hon levat hade hon nog vart det till det här valet som var 2006.

Postat av: majaa

ah.. ja fattade som att du mena att hon inte kunde bli statsminister vid valet 2002 för att hon redan va död då... aja, sorry :P

2007-06-28 @ 01:26:24
Postat av: Fredrik

Majaa:
Tar på mig ansvaret för att jag inte formulerade mig tillräckligt bra :)

2007-06-28 @ 22:48:43
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Anonym

äh, gör inte de. inte ditt fel att ja blir helt slapp i hvuudet såhär på sommarn... :P

2007-06-28 @ 23:04:41
Postat av: maja

btw, de va ja som skrev den senaste kommentaren.. den som blev annonym!

2007-06-28 @ 23:05:25

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback