Nu tar vi danskjävlarna!

Ikväll smäller det. Danmark tar emot gästande Sverige i Parken, i Köpenhamn. Det kan mycket väl bli årets mest spännande, grisigaste och hetaste match.

Självbelåtna danskar som ser sig själva som "Nordens Brasillien". Ett smått skadedrabbat Sverige. En hel fotbollsarena fylld med fotbollsupportrar som älskar sina landslag och massor med kärlek till fotbollen.

Vad mer behövs?
Tja, Kanal 9. Grattis alla ni som har den.
Själv har jag fått leta upp en som har den och ska våldgästa där ikväll.

Men nu ska vi inte låta Kanal 5 och Kanal 9 dra ned våra mungipor med deras "80% av den svenska befolkningen har kanalen"-snack. I helvete heller, 80% my ass!

Men det där ignorerar vi. Nu gäller det.

Danmark - Sverige.

0-2. Allbäck gånger två.

Lätt!

På med den blågula landslagströjan!
Dags för uppladdning.

Fotbollsfesten kan börja.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Trodde att alla som hade kanal5 även har kanal9. Men så kanske det inte är.
Kommer, rent ut sagt, att bli en jävla match. Hur det går vågar jag inte ge mig på att gissa.
En poäng är nästan en vinst, eftersom vi kommer vinna hemma!

Postat av: Lisa

Jag är så otroligt laddad!

2007-06-02 @ 19:22:15
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: mqlin

vilka jävla nötter de finns i danmark. usch!

2007-06-02 @ 22:13:52
URL: http://mqlin.blogg.se
Postat av: Pia

Mqlin: Vad säger du? Danskar är ju skööööna som fan! :D

2007-06-03 @ 03:48:49
Postat av: Lisa

Pia: Jag tror att hon syftade på supporten..Och Paulsen. Inte mycket till sköna människor där!

2007-06-03 @ 11:11:34
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com

Du tänker väl kommentera?

Ditt namn:
Glöm för fan inte bort mig!
Din E-postadress:

Din hemsida:

Dina åsikter:

Trackback